Zápisník
-
Pavel Šenkapoun
10× kouzlo nechtěného v copywritingu aneb I mistr kopík se někdy utne
Sprostonárodní rčení praví, že „myslet znamená hovno vědět“. A nejhorší je, když takhle z ničeho nic začne myslet copywriter. Když myslí například na svou genialitu, originalitu,…
-
Pavel Šenkapoun
Adventní školení copywritingu – příležitost pro 12 apoštolů webového obsahu
Chcete to stručně? Nie mam z tym problemu! Nabízím celodenní webcopywritingový kurz pro mírně a středně pokročilé za docela fajn cenu, kterou najdete na konci článku. A pro vás ostatní,…
-
Pavel Šenkapoun
Kniha o copywritingu pro neziskovky zdarma
(EDIT: Přátelé, moc děkuju za velký zájem o knihu, který ovšem mnohonásobně přesáhl mé skladové i logistické kapacity. Všem, kteří jste mi napsali, odpovím, části z Vás pošlu…
-
Nejlepší copywriter
Copywriting pro Obrázkárnu aneb Malé vítězství textu nad linkbuildingem
Obrázkárna.cz je fajn firma s poetickým názvem a ještě poetičtějším sídlem kousíček od Karláku. Dělají digitální tisk fotografií a dělají ho fakt špičkově, takže mezi jejich…
-
Nejlepší copywriter
Řekni mi, co studuješ. A jestli jsou to marketingové komunikace, vezmi si raději týden volna
„Co studuješ?“ V bublině vysokoškoláků celkem obligátní otázka. Často ale nestačí odpovědět na ni třeba jen „biochemii“, „dějiny umění“. Většinou je potřeba ještě…
-
Pavel Šenkapoun
Dokaž ostatním, že jsou nýmandi! O českém školství, běhání a motivaci pro mladého podnikatele Jiřího Rosteckého
Jiří Rostecký nedávno napsal hodně osobní, hojně komentovaný a v ledasčem kontroverzní článek o smyslu vysokoškolského studia. Zapojil jsem se do následné diskuse o vysokých školách…
-
Pavel Šenkapoun
Chvála přepisování aneb Jak se stát tvůrčím géniem snadno a rychle
Představte si inspiraci, tvůrčí energii či kreativní schopnost jako pošťáka s velkou brašnou běhajícího po závodním okruhu. Vy stojíte na okraji dráhy, dychtivě natahujete ruku, a…
-
Pavel Šenkapoun
Smarty aneb Učíme se copywriting s Dominikem Haškem
Nono, tak jsme se zas pobavili na cizí účet. My, nafoukaní frikulíni od reklamy. Dominik Hašek si (patrně sám) napsal a namluvil video pro svůj nápoj Smarty a mediální mrdky se z toho můžou…
-
Pavel Šenkapoun
Podnikáme přece proto, aby se náš zákazník cítil jako spráskaný pes, vy nuly!
Mám tady pro vás jeden čerstvý, řekl bych ještě křupavoučký příběh ze Silvestra 2016. Není o copywritingu, ale dotýká se otázky podnikání, vztahu k zákazníkům a vlastně i trošku…
-
Pavel Šenkapoun
Tendr na slogan pro Ježíška aneb Nadělme mu pod stromeček 2017 super claim!
Vánoce jsou prý dnes už jen pustá komerce. Určitě, ale k naprosté komercionalizaci jim přece jen ještě jeden drobný detail chybí. Slogan. Pořádná komerce bez sloganu je prostě nemyslitelná.…