Copywriting pro web, print, rádio i TV
Copywriting představuje největší skývu našeho kreativního chleba. Za 10 let neutuchajícího psaní se naše texty propsaly do úspěchu stovek projektů v Česku i za hranicemi.
Proč investovat do kvalitních textů?
Přínos pro SEO
Naše texty přispívají k lepším výsledkům v organickém vyhledávání.
Více konverzí
Přesvědčivé texty změní návštěvníky webu v zákazníky.
Vyšší tržby
Jednoduchá matematika: větší návštěvnost + lepší konverzní poměr = růst tržeb.
Testimonial
Napsali o nás
„Vy jste mě včera večer normálně rozbrečeli, protože jsem si tak nějak uvědomila, že nějaké věci by se asi neměly plácat na koleně, a jak je to strašně moc hezký, když se to prostě umí… Aneb mám se držet svého kopyta a odbornou práci svěřit odborníkům :-)”Simona Vávrová E-Commerce Manager, Moser
Co všechno píšeme
Píšeme prodejní texty i odborné články. Píšeme pro web i print, textovali jsme rozhlasové inzeráty, podíleli se na televizní reklamě. Píšeme pro blogy, socky, bannery i PPC. Psaním jsme tak posedlí, že píšeme i o tom, jak se má psát. Tomuto tématu věnujeme podstatnou část našeho webového zápisníku, jehož součástí je i lexikon Copywriting od A do Z. Pavel dokonce napsal i dvě knihy o copywritingu a jeho kurz copywritingu navštěvují freelanceři, majitelé e-shopů i zaměstnanci korporátů. A za ty roky jsem si vypsali i pár copywriterských ocenění.
Lokalizace do různých jazyků a prostředí
Copywriting zvládáme nejen v českém jazyce, ale také ve slovenštině, americké i britské angličtině, němčině, španělštině, polštině, maďarštině a rumunštině. To všechno jsou jazyky, kde už to máme vyzkoušené. Neděláme přitom pouze prosté překlady. Snažíme se vždy zachovat všechny aspekty originálu a provést co nepřesnější lokalizaci textu do příšlušné kultury. Proto jsou součástí našeho týmu rodilí mluvčí, kteří dávají textům finální podobu. Pokud jde o jazykovou stránku textů, přistupujeme k ní až s vědeckou přísností. Pokud jde o emocionalitu a estetickou hodnotu, nezapřou se naše umělecké kořeny.
Krystalicky čisté texty
Někteří copywriteři tvrdí, že mají v rukávu tajnou magickou přísadu, kterou přidají do textů a začnou se dít divy. Zní to lákavě, ale nám se osvědčil opačný postup. Do textů nic nepřidáváme, ale naopak ubíráme. Vrstvu po vrstvě odstraňujeme všechen balast, skřípající slova a nesrozumitelné formulace, až zůstane jen krystalicky čistá myšlenka či emoce. Je to často až chirurgicky precizní, pomalá a soustředěná práce. Ale zůstávají po ní texty, které vedou k cíli.