Přeskočit na obsah

Konzultace, mentoring či interim management pro copywriting a content marketing

Nemusíte si hned platit armádu seniorních copywriterů, abyste zlepšili kvalitu svého obsahu. Možná bude bohatě stačit hodinový rozhovor s někým, kdo se copywritingu věnuje na plný úvazek už víc než 10 let. Během konzultace se dozvíte, co byste mohli dělat líp. V rámci mentoringu dostanete vy nebo váš tým k dispozici zkušeného specialistu, se kterým se budete odborně rozvíjet na pravidelné bázi. A jsme také schopni k vám dosadit interim manažera, který po nezbytně dlouhou dobu převezme řízení vašeho obsahového týmu.

Proč nás přizvat ke konzultaci?

15 let zkušeností

Ti nejzkušenější z nás jsou v oboru přes 15 let a dají vám k dispozici vše, co se za tu dobu naučili.

Chytrá investice

Jedna hodina konzultace se zkušeným specialistou může mít lepší výsledky než měsíc práce juniora.

Kumulace know-how

Poznatky získané během konzultace zůstanou u vás ve firmě a můžete je využít k dalšímu rozvoji.

Testimonial

Napsali o nás

„Když potřebujeme posoudit určitý text, obsah či kreativní koncept, je to právě Pavel a jeho tým, na koho se čas od času obracíme. Víme totiž, že dostaneme precizně zpracovaný a solidně vyargumentovaný výstup, který můžeme s klidnou myslí postoupit dál klientovi nebo využít pro interní účely.”
Jakub Křenek Creative Strategist, Adison

Co v rámci konzultací či mentoringu dostanete?

Nejčastěji u nás zákazníci poptávají zhodnocení svých stávajících textů, sloganů nebo reklam. Z naší strany pak přijde dokument s baterií doporučení, jak stávající stav zlepšit. V takovém případě si texty klidně můžete napsat sami nebo pomocí AI a od nás přijde odborné stanovisko, zda jsou v pořádku nebo by stálo za to udělat něco jinak. Jindy se někdo z našeho týmu stane mentorem, který copywriterovi na straně klienta (případně freelancerovi) dává průběžnou zpětnou vazbu na jeho výstupy a radí, jak se posouvat dál. Poslední možností pak je, že se náš seniorní manažer stane dočasně součástí vašeho týmu a bude ho řídit tak, aby dosáhl stanovených KPIs. Tato forma interim managementu v copywtitingu se hodí hlavně pro větší týmy.

Ozvěte se a vymyslíme, jak zlepšit váš obsah.