Školení webového copywritingu pro začátečníky i pokročilé

Ahoj, jsem Pavel Šenkapoun – zakladatel blogu Nejlepší copywriter a obsahové agentury Logos, autor knihy Webcopywriting pro samouky (tištěná verze je vyprodaná, ale můžete si ji pořídit jako e-book) a taky někdejší učitel, který si 12 let vydělává psaním a sedmým rokem brázdí Česko se svými přednáškami, workshopy a školeními věnovanými copywritingu. Počínaje jarem 2019 přicházím se dvěma novými kurzy: jedním pro začátečníky, druhým pro pokročilé.

Školení webcopywritingu pro začátečníky

Tenhle kurz je pro lidi, kteří se psaní textů pro web dosud systematicky nevěnovali a chtěli by se naučit základy. Můžou to být juniorní copywriteři nastoupivší do agentury, online marketéři, social media specialisté, marketingoví manažeři a samozřejmě i ti, kdo k online marketingu zatím ještě nepřičichli, ale uvažují o dráze profesionálních copywriterů – ať už v agentuře, nebo na vlastní pěst.

Cíl školení

Naučit vás základní pojmy webového copywritingu (zhruba v rozsahu knihy Webcopywriting pro samouky) a procvičit si je skrze praktické úkoly. A taky vás připravit na profesi copywritera, pokud se rozhodnete do toho praštit.

Počet účastníků 16

Obsah školení

Na začátku si projdeme úplné základy webového copywritingu. Řekneme si, jak na obsahovou strategii, proč je headline nejdůležitější text ze všech a jak pomocí slov ovlivňovat návštěvnost z vyhledávačů. Pak se mrkneme na nejčastější copywriterské prohřešky, nejdůležitější stylistická pravidla, význam rytmu pro působivost textu a finty, kterými svoje výtvory dotáhnete k dokonalosti. Nakonec si povíme víc o tom, jak se stát copywriterem na volné noze nebo psavcem v agentuře.

Cena

3 000 bez DPH / 3 630 s DPH

Termíny a objednávka

  • 09. 04. 2019
  • 22. 05. 2019
  • 19. 06. 2019