Přeskočit na obsah

Školení webového copywritingu

Naučte se psát lepší texty na kurzu, který kombinuje znalosti z lingvistiky, marketingu a psychologie s 12 lety praxe. U lektora, jehož kniha „Webcopywriting pro samouky” je označována za copywriterskou bibli.

Koho jsme už proškolili

Řekli o školení

„Za posledních patnáct let jsem prošla hodně školeními. To Tvoje patří do TOP výběru. Proč? No, nebojíš se sáhnout pro peprnější slovíčko. I když na to nevypadáš. Přiznáš, že se Ti taky občas nedaří. Taky že můžeme dělat každý stejnou věc jinak a pořád to bude dobře. A to mám ráda. Školitelů oslněných vlastní dokonalostí je už fakt moc. Díky za to, že jsem se mohla setkat s fajn lidmi a odnést si domů za jediné odpoledne to, co Ty jsi pracně sbíral roky.”
— Karolína F.
„Ahoj, ještě jednou jsem ti chtěla poděkovat za školení, snad nejlepší, na kterém jsem kdy byla. Přestože problematice vůbec nerozumím, tak mi to (snad) hodně dalo. Včera v 18.00 jsem zveřejnila svůj první článek o první pomoci pro psy a světe div se – i když to není úplně dokonalé, asi jsem se něco naučila. Tak ještě jednou díky moc a snad nevadí, že s tebou sdílím svoji radost z prvního mini úspěchu.”
— Tereza Ž.
„Musím se přiznat, že jsem příliš negooglila konkurenci a při výběru dala na intuici s tím, že v mém případě bude každý kurz dobrý. O to překvapenější jsem byla, jak skvělý balík informací jsem získala a v jak příjemné atmosféře byl zabalený!”
— Eva K.
„Kurz byl nabitý informacemi, až jsem téměř nevěřila, že je to téma tak obsáhlé! Nechyběla řada praktických cvičení, motivační soutěžení, skvělá káva. Oceňuji propojení se SEO a vysvětlení pojmů. Také mě bavily ukázky toho, jak dobré copy vypadat má a jak nemá. Po absolvování školení si více všímám strategií různých značek a firem. Tento kurz mi ale hlavně pomohl v dokončení webových stránek a prezentaci na sociálních sítích. Mohu jen doporučit!”
— Jana K.
„Co se týče školení, jsem opravdu spokojená. Pro laika, který pracuje v marketingu jen krátce, to bylo skvělé k pochopení základů.”
— Alžběta S.
- Ty jo, kluk, který si udělá brand Nejlepší copywriter, je tak skromný, pokorný?
- Ty jo, tři měsíce vymýšlíš slogan na webovky a pak ho vymyslíš během jednoho cvičení na workshopu?
- Ty jo, vždyť spoustu toho, co říká, znáš, tak jdi do toho!
- Ty jo, přece se nemůžeš srovnávat s tímhle klukem...
- Ty jo, o čem psát ten blog? Jako o copywritingu ani náhodou, na to se necítím. Dobře přemýšlej, co je na tobě jedinečný, najdi si svoje USP ze života. Tři děti, dvě práce a jeden manžel – hahaha, koho tohle v záplavě mama blogů a šílenejch fotrů ještě zajímá? A alkohol sice piju, ale na deník alkoholičky to ještě není.
- Ty jo, cena, cena a zase ta cena. Já se prostě neumím ocenit. Kde začít, aby to nebylo málo, kde skončit aby to nebylo moc?
- Ty jo, byl to prostě super workshop, který mi utřídil myšlenky a snad mi dodá i tu odvahu, abych začala sama sebe považovat za copywritera a šla s tímto záměrem na volnou nohu.
— Petra K.

O školení

Lektorem je Pavel Šenkapoun, zakladatel blogu Nejlepší copywriter a obsahové agentury Logos, autor desítek článků o copywritingu a také dvou knih o psaní a marketingu. Knížka „Webcopywriting pro samouky” je označována za „bibli každého copywritera” a dočkala se už svého druhého vydání. Na konci roku 2019 pak vyšel výbor z blogových příspěvků „To nejlepší z Nejlepšího copywritera”.

Pavel je původní profesí učitel, který si 12 let vydělává psaním a sedmým rokem brázdí Česko se svými přednáškami, workshopy a školeními věnovanými copywritingu. Vystudoval češtinu a filozofii a v postgraduálním studiu se věnoval problematice textového rytmu. Takže se můžete těšit na to, že vás bude školit opravdický doktor přes texty :)

Cena 3 900 Kč bez DPH 4 719 Kč s DPH

Počet účastníků: 10

Termíny a objednávka

  • 27. 09. 2024
    Objednat

Objednávkový formulář

    × 3 900 Kč bez DPH / 4 719 Kč s DPH
    Pouze pro firmy/OSVČ

    Jakmile odešlete, tak vám pošleme zálohovou fakturu.

    Kurz webového copywritingu

    Tenhle kurz je jak pro začátečníky, tak pro mírně pokročilé copywritery, kteří už pár webových textů napsali a rádi by své dovednosti posunuli o kus dál. Pro obě skupiny bude užitečné projít si elementární, ale účinné, copywriterské triky a naučit se nové, které jejich umu dodají ten správný šmrnc.

    Společně si projdeme a osvěžíme nejdůležitější zásady webového copywritingu a vy budete mít možnost procvičit si je skrze praktické úkoly. Mrkneme se na důležitost headlinu, nejčastější copywriterské prohřešky, stěžejní pravidla stylistiky i na to, jaký význam má rytmus pro působivost textu. Nakonec si povíme víc o tom, jak se stát copywriterem na volné noze nebo psavcem v agentuře.

    Kde se přihlásit

    Účast na školení si objednáte vyplněním formuláře výše. Jakmile zaznamenáme vaši objednávku, pošleme vám e-mail se zálohovou fakturou. Tu prosím zaplaťte do 7 dnů, ať vám můžeme závazně držet místo. Po uhrazení zálohovky od nás dostanete e-mail s daňovým dokladem, potvrzením rezervace a dalšími informacemi.

    Jak to bude probíhat

    Sejdeme se v 9:00 hodin v sídle společnosti FG Forrest na adrese Pernerova 635/57, Praha 8 – Karlín, 186 00. Během celého dne budeme mít k dispozici občerstvení – vodu, kávu, čaj, ovoce a něco sladkého k rychlému doplnění glukózy. V poledne si dáme rozchod na oběd a po návratu pojedeme až do 17:00. Seanci uzavřeme slavnostním předáním certifikátů a cen vítězům průběžné celodenní soutěže o nejlepší copywriterku či copywritera.

    Storno podmínky

    Pokud se z jakéhokoli důvodu nebudete moci školení zúčastnit, dejte nám to prosím vědět nejpozději 5 dní předem a my vám vrátíme vaši platbu. Později už to bohužel nebude možné.

    Co s sebou

    Moc toho potřebovat nebudete. Stačí tužka a papír, případně notebook nebo tablet. Cokoli, na čem můžete dobře a hodně psát.