Přeskočit na obsah

Kariérní inzerce a employer branding – pomáháme dostat do firem ty nejlepší zaměstnance

V roce 2016 jsme vytvořili úspěšnou náborovou kampaň pro Aero Vodochody a od té doby patří recruitment, onboarding i obecně employer branding k našim nejoblíbenějším disciplínám. Často spolupracujeme s personalisty, HR manažery i personálními agenturami, píšeme pracovní inzeráty, brožury pro nově nastupující zaměstnance i kompletní kariérní weby. Právě takové stránky pro FG Forrest získaly stříbro na WEB TOP 100 v roce 2020 za autentickou firemní komunikaci. A kariérní web T-Mobile z dílny FG Forrest s našimi texty vybojoval stříbro na IEA 2023.

Proč řešit nábor a onboarding s námi?

Více kandidátů

Například po spuštění kariérního webu T-Mobile stoupl počet přijatých CV na dvojnásobek.

Vyšší efektivita

Prostřednictvím autentické komunikace k vám pomůžeme dostat ty správné lidi, se kterými si vzájemně sednete.

Náborem to nekončí

Vedle pracovních inzerátů připravíme i další materiály – třeba onboardingovou brožuru nebo brandovou strategii.

Testimonial

Napsali o nás

„V FG Forrest vždy rádi uvítáme zaměstnance, kteří nejenom umí svou práci, ale sednou si s námi i lidsky. A právě s tím nám pomohl Pavel a jeho tým. Vyžadovalo to několik týdnů usilovné práce, řadu schůzek a soustředěné nasávání firemní atmosféry. Výsledkem jsou kariérní stránky, které odrážejí autentickou tvář FG Forrest a právě v kategorii autentické komunikace získaly stříbro na Web Top 100 roku 2020. Dalším výstupem pak byla onboardingová brožura, která usnadňuje nováčkům nástup do naší společnosti. Všechny dodané materiály byly vysoce profesionální a využíváme je dodnes.”
Monika Rovenská, HR Director HR manažerka, FG Forrest

Jak postupujeme při tvorbě náborové či employer brandové strategie

Nejdůležitější je strávit spolu čas. Hodně času. Napsat pracovní inzerát trvá chvilku, vytvořit náborovou landing page pár týdnů. Ale nastavit komunikaci tak, aby s tím lidé souzněli a nábor byl efektivní, to je spíš záležitost měsíců. Musíme dobře poznat firemní hodnoty, reálné prostředí v officu či provozu, autentický žargon a skutečnou motivaci lidí. Výsledkem pak ale je ucelený ekosystém, v němž se od inzerce na pracovních portálech přes kariérní stránky až po firemní brožury, ročenky či kodexy odráží jeden autentický styl.

Chcete pomoct s náborem a employer brandingem? Napište nám.