Knihy (nejen) o copywritingu

To nejlepší z Nejlepšího copywritera
Kniha přináší výběr nejúspěšnějších článků, které od roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter. Jejich tématem je psaní, marketing, reklama i podnikání, ale taky otázky duševního zdraví, estetiky a spirituality.
ObjednatOd začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu.
Moc díky za sdílení takových myšlenek!Denisa
Moc ráda Vás čtu. Oceňuju, že píšete i taková zamyšlení, ne jen návody na práci…Lilien
Je to delší, ale přesto bych si s tím dal práci a vytesal to do nějakého toho kamene. Skvěle napsané.Honza

Webcopywriting pro samouky
Základní publikace o copywritingu se dočkala svého druhého vydání. Pomůže vám s tvorbou webového obsahu, který bude návštěvníkům vašich stránek dávat smysl. A navíc se prý i docela dobře čte :)
ObjednatTahle kniha je napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. Nemusíte mít vystudovaný marketing ani praxi v reklamní agentuře a přece můžete napsat skvělé texty a vybudovat přesvědčivou internetovou identitu. Wecopywriting pro samouky vám poví, jak na to. Dozvíte se, na co je třeba myslet, než začnete budovat značku, jak formulovat prodejní argumenty, jaká by měla být struktura vašeho webu, jak zvolit svou cílovou skupinu nebo napsat úderný headline. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo. Knížka poprvé vyšla v roce 2016 a nyní vychází její druhé vydání doplněné o aktuální trendy ze světa copywritingu.
Je to základní bible každého copywritera. Hodně ti pomůže na rozjezd, takže můžu doporučit.Nikola
Také jsem po ní sáhla a obsah mi pomohl tak, že už nehledám profi copywriterku. Dodala mi odvahu nebát se a začít psát texty pro můj web sama za sebe, i když nebudou dokonalé. Knížku můžu jedině doporučit.Renáta