Zápisník
-
Proč se copywriteři netěší na Vánoce aneb 14 zastavení na vánoční křížové cestě kreativcově
Vánoce jsou krásné, o tom žádná Přesto copywriterům a kreativcům přináší čtvrtý kvartál kromě saturace jejich religiózně... Celý článek -
Kolik stojí nápad a proč je ideamaking víc o hubu než copywriting
Kolik stojí nápad Jaká je jeho výrobní cena A jaká tržní Já jsem se jeden čas vymýšlením nápadů živil téměř na plný úvazek, a tak mě... Celý článek -
Když je dobře špatně aneb Jak jsem přestal být Grammar nazi
Tak jsem se tuhle vracel od zubaře a jda kolem známé banky, najednou mě něco zarazilo Takový ten pocit, že navzdory dokonalé maloměstské... Celý článek -
Copywriting a jeho cena aneb Čím méně za něj zaplatíte, tím víc vás může stát
Jak se dozvídám z různých sociálních interakcí, do nichž bývám někdy i proti své vůli vtažen, mnoho lidí stále neví úplně přesně, co... Celý článek -
Facebooková reklama s 83% konverzním poměrem a jiné příběhy licensed by Nejlepší Copywriter
Dnes vám budu vyprávět o tom, jak jsem pro Nejlepšího Copywritera vedl pár facebookových kampaní a jak se nám kombinací detailního cílení,... Celý článek -
Návod, jak napsat nejlepší slogan. Podpořeno nejrozsáhlejším vědeckým výzkumem od roku 1989!
Nedávno mě upoutal článek Dominika Chvojky se slibným názvem Tak trochu jiná stránka sloganů Jeho hlavním tématem byla interpretace... Celý článek -
Jak nouze naučila Šenkapouna psáti
Je teda pravda, že celkem obstojně jsem psal už na základní škole Při četbě mých slohů celá třída plakávala smíchy, paní učitelka mi... Celý článek -
Ať hodí kamenem, kdo nikdy nenapsal „viz“ s tečkou, aneb Když chytří lidé dělají hloupé chyby
Pokryje jazykovou vytříbenost vašich textů tu a tam dysortografický škraloup Hlavně klid! O pár řádků dál najdete krásné přešlapy daleko... Celý článek -
Facebookové stránky jsou mrtvé? Tak to by se vám mohl hodit náš resuscitační manuál!
Varování! Tento text obsahuje vysoce praktický návod, jak překonat 2% kvótu pro zobrazovaní příspěvků na facebookových stránkách Každý... Celý článek -
Na třetím Copycampu přednášelo, poslouchalo, diskutovalo, popíjelo i tančilo na 200 osobních brandů
Dovolíte-li mi několik malých, nevinných generalizací, pak první Copycamp byl hlavně o fundamentálních řemeslných záležitostech, druhý... Celý článek