Zápisník
-
Pavel Šenkapoun
AI a copywriting – Jak dopadne souboj člověka se strojem?
Čeká nás v důsledku rozšíření umělé inteligence soumrak kreativních profesí, nebo jejich renesance? Chmurné i nadějné copywriterské proroctví pro nadcházející roky. RIP SEO copy,…
-
Pavel Šenkapoun
Zpívající copywriter vydává album Český folk
Pavel Šenkapoun je autor úspěšné knihy Webcopywriting pro samouky a blogu Nejlepší copywriter. Svou schopnost pracovat se slovy nyní zúročil na debutovém autorském albu Český folk, které…
-
Pavel Šenkapoun
První česká óda na copywriting
Předzpěv Nežli přišel copywriting do Česka Málokdo by zdejším webům zatleskal Texty, ty se psaly rovnou do kódu A byly spíš na pěst nežli na ódu Naštěstí se ale našli někteří…
-
Pavel Šenkapoun
Poděkování za podporu Českého folku
Na album Český folk L. P. Ševelpuny alias Pavla Šenkapouna se během hithitové kampaně v závěru roku 2022 vybralo 151 249 Kč (před zdaněním). Díky tomuto štědrému příspěvku jsme do…
-
Pavel Šenkapoun
SEO a marketingové balíčky pro firmy a podnikatele
Získejte marketingovou podporu své firmy za velmi rozumnou cenu a přispějte zároveň na projekt z oblasti umění. Kampaň na podporu písničkového alba „Český folk” trvá do Štědrého…
-
Pavel Šenkapoun
Podpořte Český folk na Hithitu a vyberte si z odměn pro copywritery
Už dvanáct let píšu webové texty na plný úvazek a od roku 2014 taky blog Nejlepší copywriter. Nějakou dobu ale kvůli tomu zůstávala v pozadí moje druhá velká vášeň. Písničky. Od…
-
Pavel Šenkapoun
Do Nejlepšího copywritera hledáme textového kontrolora na půl úvazku
V Nejlepším copywriterovi (respektive Logosu) bychom potřebovali nejpozději od září minimálně do konce roku člověka, který by nám byl schopen věnovat cca půl úvazku. Jeho úkolem by…
-
Pavel Šenkapoun
Logos se stává součástí skupiny FG
Praha, 1. února 2021 – Internetová a multimediální skupina FG Forrest hlásí od dnešního dne nový přírůstek. Její součástí se stává obsahově kreativní agentura Logos Agency, která…
-
Pavel Šenkapoun
Být negativní je někdy pozitivní – 10 slavných kampaní, které řekly NE!
Zatímco Staré řecké báje a pověsti jsem coby jinoch miloval, v copywritingu mi mýty trochu vadí. A tak je tu a tam tepu. Postavil jsem se například proti embargu na pasivum. Vytáhl do boje…
-
Pavel Šenkapoun
Jak napsat stránku „O nás” na B2B web, aby přinesla zakázky
Napadlo vás někdy, že stránka „O nás” je pravděpodobně tím nejdůležitějším kusem obsahu na webu B2B firem? Pokusím se dnes zformulovat argumenty, které mě k tomuto závěru vedou.…