Destilujeme emoce a smysl
Kreativci jsou jako whisky. Potřebují čas, aby jejich styl dostal barvu, vůni a chuť. Sestavili jsme pro vás vyvážený mix toho nejlepšího, na co jsme za 10 let v digitální branži narazili.
Proč se pustit do tvorby obsahu s námi
Co se skrývá za nejarogantnějším názvem českého copywritingu?
Nejlepší copywriter vznikl v roce 2014 původně jako recese a ještě i dnes dokáže ten název některé lidi zvednout ze židle. Když už ale někdo překoná hradbu naší předpokládané arogance (kdo, když ne absolutní egomaniaci si mohli vytvořit tak nabubřelou značku?), zjistí, že jsme spíš introvertní, přemýšliví, sebekritičtí a dá se s náma celkem mluvit. Hlavně o copywritingu a marketingu, ale taky o výtvarném umění, češtině, filozofii, hlubinné psychologii, zahradničení, hudbě, poezii a dalších tématech, kvůli kterým stojí za to být živ.
V zásadě ale víc posloucháme, než mluvíme. A hlavně teda pracujeme. Specializujeme se na tvorbu obsahu, a to převážně textového, ale samozřejmě zasazeného do patřičného audiovizuálního kontextu. V našem týmu převažují copywriteři, ale nechybí v něm UX designér, videomaker nebo profesionální hudební producent. V roce 2016 jsme si založili agenturu Logos Agency, která se v lednu 2021 stala součástí skupiny FG Forrest. Přesto i po těch letech stále zůstáváme primárně skupinou nezávislých profesionálů, kteří se spolu naučili fungovat a dotahovat větší i menší projekty do zdárného konce.
Učíme psát freelancery i korporace
Školení
Píšeme o copywritingu

Občas se nám něco povede
-
2023 IEA, druhé místo
-
2023 E-mail Restart
-
2022 WebTop 100, první místo
-
2023 WebTop 100, třetí místo
-
2022 IEA, druhé místo
-
2022 Tuesday Business Network
-
2022 WordCamp Brno
O češtině, copywritingu a ontologii
-
Petra Pruden
Trendy na sociálních sítích v roce 2025: Co funguje i bez placené reklamy?
Sociální sítě se mění rychleji než počasí v dubnu. Algoritmy se neustále přizpůsobují chování uživatelů, a kdo chce zůstat vidět, musí držet krok s aktuálními trendy. Dobrá zpráva…
-
Pavel Šenkapoun
Známe nejlepší copywriterský nástroj pro češtinu. Výsledky vás možná překvapí!
Na jaře jsme pod hlavičkou Nejlepšího copywritera zorganizovali slepý test textařských schopností generativních AI nástrojů. Vybrali jsme 5 nejrozšířenějších a zajímalo nás, který…
-
Petra Pruden
Vyšší konverze za méně peněz? UGC mění marketing na sociálních sítích
Na sociálních sítích se tiše, ale rychle mění pravidla hry. Značky už nehledají jen velké influencery s tisíci sledujícími – čím dál častěji sází na autentický obsah od běžných…