Přeskočit na obsah

Manifest Nejlepšího copywritera, který jsme nepřibili na dveře katedrály, ale normálně ho pověsili na web

Každá pořádná stránka „O nás“ musí obsahovat kultovní hlášku „Jsme mladá dynamicky se rozvíjející společnost.“ I naše ji kdysi obsahovala – když jsme ještě byli mladí a dynamicky se rozvíjeli. Dnes už máme za sebou deset let zkušeností a rozvíjíme se mnohem organizovaněji. Přesto stále platí manifest, který jsme tenkrát sepsali. Tady je:

Dohromady nás nesvedla náhoda. V uplynulých letech jsme na sebe různě naráželi a zjišťovali, že nám je vlastní určitý podobný přístup. Že třeba vždycky radši o fous víc dáme, než sebereme. Že své klienty nepovažujeme za hlupáky, kterým chceme prodat nějakou nesmyslnou službu s co nejvyšší marží, ale za vážené partnery, kteří zpravidla dělají daleko důležitější a potřebnější věci než my. Že všechny činnosti, u kterých to dává smysl, své klienty rádi naučíme, i když tím přijdeme o část příjmu, ale zase si uvolníme ruce pro zajímavější práci. Že se radši podílíme na tvorbě něčeho nového, jedinečného a užitečného, než abychom pohodlně prodávali nějaká instantní řešení.

Píšeme texty. Webové, printové i do videí. Texty přesvědčující uživatele o benefitech produktů, služeb nebo společností. Články na blogy rozebírající libovolná témata. Statusy na sociální sítě, PPC inzeráty, hlášky do bannerů, firemní slogany. Prostě děláme to, čemu se dnes (ne zcela přesně) říká copywriting. Ale umíme toho ještě o fous víc. Navrhujeme taky strategie – obsahové, brandové, marketingové. A protože mezi sebou máme specialistu na korporátní identitu, můžeme strategii hned rozšířit o tvorbu vizuální tváře brandu, grafický návrh webu nebo nějaký konkrétní kus obsahu, který se vám bude líbit. Hodně nás baví videa. A ve spolupráci s našimi partnery vám rádi dodáme i kompletní web se vším všudy.

Hledáme, odpusťte nám ten výraz, cosi jako esenci našich klientů. Něco jedinečného a neopakovatelného, co se pak snažíme přeložit do jazyka webového obsahu. Trochu to připomíná uměleckou práci. To objevování, to dobrodružství, to vyprávění příběhu. Chceme, aby naši klienti prožívali radost či úžas z dotyku něčeho výjimečného. A chceme, aby totéž prožívali také jejich klienti.