Destilujeme emoce a smysl
Kreativci jsou jako whisky. Potřebují čas, aby jejich styl dostal barvu, vůni a chuť. Sestavili jsme pro vás vyvážený mix toho nejlepšího, na co jsme za 10 let v digitální branži narazili.
Proč se pustit do tvorby obsahu s námi
Co se skrývá za nejarogantnějším názvem českého copywritingu?
Nejlepší copywriter vznikl v roce 2014 původně jako recese a ještě i dnes dokáže ten název některé lidi zvednout ze židle. Když už ale někdo překoná hradbu naší předpokládané arogance (kdo, když ne absolutní egomaniaci si mohli vytvořit tak nabubřelou značku?), zjistí, že jsme spíš introvertní, přemýšliví, sebekritičtí a dá se s náma celkem mluvit. Hlavně o copywritingu a marketingu, ale taky o výtvarném umění, češtině, filozofii, hlubinné psychologii, zahradničení, hudbě, poezii a dalších tématech, kvůli kterým stojí za to být živ.
V zásadě ale víc posloucháme, než mluvíme. A hlavně teda pracujeme. Specializujeme se na tvorbu obsahu, a to převážně textového, ale samozřejmě zasazeného do patřičného audiovizuálního kontextu. V našem týmu převažují copywriteři, ale nechybí v něm UX designér, videomaker nebo profesionální hudební producent. V roce 2016 jsme si založili agenturu Logos Agency, která se v lednu 2021 stala součástí skupiny FG Forrest. Přesto i po těch letech stále zůstáváme primárně skupinou nezávislých profesionálů, kteří se spolu naučili fungovat a dotahovat větší i menší projekty do zdárného konce.
Učíme psát freelancery i korporace
Školení
Píšeme o copywritingu

Občas se nám něco povede
-
2023 IEA, druhé místo
-
2023 E-mail Restart
-
2022 WebTop 100, první místo
-
2023 WebTop 100, třetí místo
-
2022 IEA, druhé místo
-
2022 Tuesday Business Network
-
2022 WordCamp Brno
O češtině, copywritingu a ontologii
-
Alena Zelenková
Copywriting pro T-Mobile přispívá k online úspěchům značky
S českým T-Mobilem jsme začali spolupracovat v roce 2021. Tehdy nás oslovilo HR oddělení společnosti, abychom jim pomohli s tvorbou firemního blogu. O rok později nás ke spolupráci přizvalo…
-
Nejlepší copywriter
Copywriting a content marketing pro ČPP – A je to!
Česká podnikatelská pojišťovna dlouhodobě ukazuje, že pojištění může být lidské a srozumitelné. A nebojí se vážnou situaci okořenit i troškou humoru. Naše spolupráce naštěstí…
-
Pavel Šenkapoun
Texty pro Digitální garáž Google – Setkání s nejlepšími kreativními mozky Evropy v jedné tabulce
Digitální garáž Google je vzdělávací platforma, která pomáhá lidem i firmám adaptovat se na turbulentní změny současného světa. Náš tým se podílel na finálním ladění textů.…