Logos se stává součástí skupiny FG

Praha, 1. února 2021 – Internetová a multimediální skupina FG Forrest hlásí od dnešního dne nový přírůstek. Její součástí se stává obsahově kreativní agentura Logos Agency, která se specializuje na tvorbu webových textů – primárně v češtině a angličtině, ale i dalších jazycích. 

Tohle jsou Forresti. Parta lidí, která umí dělat docela pěkný weby. A taky prý slušně běhat 🙂

Nevím, jestli to víte, ale Nejlepší copywriter byl před nějakým tím pátkem pohlcen agenturou Logos. Popravdě řečeno je jedno i druhý pořád Šenkapoun, takže to pohlcení nelze vnímat jinak než symbolicky. Hlavní rozdíl tkví v tom, že „Logos Agency“ zní přece jen míň egomaniacky než „Nejlepší copywriter“. Logos je eseróčko, které vedle copywritingu dělá taky třeba obsahové a brandové strategie včetně názvů firem nebo kreativní koncepty kampaní. K nejvýznamnějším zákazníkům Logosu patří například ŠKODA AUTO, T-Mobile, Electro World, Plzeňský Prazdroj, Centropol, HOPI Holding či Raiffeisenbank. No a tenhle Logos se dnešním dnem stává součástí skupiny FG Forrest. Seběhlo se to nějak takto:

„Se zakladatelem Logosu Pavlem Šenkapounem jsme začali spolupracovat už před 6 lety, kdy působil ještě jako freelancer skrytý za blogem Nejlepší copywriter,” říká šéf FG Forrest Radovan Jelen. „Následně naše spolupráce pokračovala i po vzniku Logosu a vzešla z ní řada zajímavých projektů, ať už to byly texty pro náš web, kreativa a obsah kariérní stránky nebo práce na brandu Edee.one. S výsledky Pavlova týmu jsou spokojeni také naši zákazníci, jejichž texty vznikaly v kreativní dílně Logosu. Užší propojení obou subjektů vnímám tedy jako logické vyústění naší letité spolupráce, jejímž výsledkem budou ještě komplexnější služby s vyšší přidanou hodnotou pro naše zákazníky,” uzavírá Radovan Jelen. 

Jinak pokud náhodou neznáte Forresty, pak vězte, že FG Forrest je ryze česká e-commerce agentura založená v roce 1996. Specializuje se na technicky náročná webová řešení, produkuje rozsáhlé weby, e-shopy a intranety. Mezi její klienty patří například Skupina ČEZ, Arriva, RAKO (Lasselsberger), Prague International Marathon, Rodinný pivovar Bernard, Kooperativa pojišťovna nebo Nakladatelství Fraus.

„Forresti jsou mým velkým vzorem a být součástí skupiny FG je pro mě obrovská čest,” komentuje spolupráci Pavel Šenkapoun, autor knihy Webcopywriting pro samouky a blogu Nejlepší copywriter, který se rovněž dočkal své knižní podoby „To nejlepší z Nejlepšího copywritera”.

Máte-li obavy, že vstupem do skupiny FG ztratí Nejlepší copywriter svou nesmlouvavou copywritersko-lingvisticko-metafyzickou nezávislost, nebojte. I nadále bude blog s železnou nepravidelností chrlit přibližně 2 články ročně, a ty články budou i nadále tepat jazykové, marktetingové, textařské i jiné mýty a nešvary, padni komu padni.

Díky moc za dosavadní přízeň a nezapomeňte – copy zdar!

Váš Pavel Šenkapoun