Česká podnikatelská pojišťovna dlouhodobě ukazuje, že pojištění může být lidské a srozumitelné. A nebojí se vážnou situaci okořenit i troškou humoru. Naše spolupráce naštěstí neprobíhala v duchu komického večerníčku a k roku 2025 už můžeme hovořit o úspěšně zvládnuté společné pětiletce. Věříme, že se nám během ní povedlo vytvořit o něco lepší obsah, než kdyby ho psali Pat a Mat 🙂
Pojišťovna, která myslí na všechno
ČPP u nás patří k pojišťovnám s dlouhou tradicí – své služby v oblasti životního i neživotního pojištění nabízí od roku 1995.
Pat a Mat jsou součástí její komunikace už od roku 2009. Nápad spojit pojišťovnu právě s Patem a Matem se na začátku neobešel bez pochybností, dnes je však jasné, že agentura Havas tenkrát trefila do černého.
Pat a Mat totiž odrážejí hlavní myšlenku ČPP, kterou je pojištění pro všechny. Dvojice kutilů schopná dostat se z každé prekérní situace tak odráží hodnoty společnosti: Odhodlání a pozitivní přístup i k těm nejneočekávanější situacím.
Pat a Mat tak ČPP pomáhají komunikovat vážné téma odlehčenou formou.
Od microsite ke kompletní textaci webu
Oblast finančních služeb je jedna za našich specializací. V minulosti jsme s texty pomáhali například Komerční bance, Kooperativě a dalším finančním institucím, takže spolupráce s ČPP byla přirozeným pokračování tohoto kurzu
V roce 2020 nás naše partnerská agentura FG Forrest přizvala k práci na novém webu svého významného klienta – ČPP. Protože i pojišťovna občas potřebuje pojistit– třeba srozumitelnost a lidskost obsahu. 🙂
Zpočátku se zdálo, že půjde o jednorázový projekt: Klient potřeboval otextovat novou microsite s důrazem na UX a UI texty. Spolupráce se nicméně postupně prohlubovala a nakonec jsme pro ČPP otextovali celý web včetně UX prvků. A v roce 2023 pak k tomu přibyla i tvorba článků.
Blogování ze světa pojistných událostí
Blog jsme převzali po jedné renomované agentuře a po odevzdání prvních výstupů k nám doputovala zpětná vazba, že naše výstupy jsou o třídu lepší. Nebudeme lhát, že pro naše profesní sebevědomí to byla docela příjemná injekce. 🙂
Kromě klasického obsahového marketingu na webu pomáháme ČPP i s náborem těch pravých zaměstnanců prostřednictvím kariérních nabídek a kariérních stránek.
„A je to!“ Spolupráce, která funguje
Za ty roky jsme s ČPP vytvořili obsah, který je lidský, přístupný a zároveň odborný. A co víc, ukázali jsme, že i vážné téma, jako je pojištění, může mít odlehčenou formu. Spolupráce s klientem, který vážná témata zvládá komunikovat s nadhledem a humorem, je radost.
Teď už zbývá dodat jediné: A je to!