S českým T-Mobilem jsme začali spolupracovat v roce 2021. Tehdy nás oslovilo HR oddělení společnosti, abychom jim pomohli s tvorbou firemního blogu. O rok později nás ke spolupráci přizvalo další oddělení – tentokrát k tvorbě obsahu pro nově vznikající B2B značku T-Business. A ve stejné době nás kontaktovala také partnerská agentura FG Forrest, že pro český T-Mobile a SK Telekom chystají nové kariérní stránky a potřebovali by pro ně připravit texty v českém a slovenském jazyce.
Kariérní stránky, které mají výsledky
Nově vznikající kariérní web měl nabídnout uživatelsky příjemné prostředí s texty, které zaujmou a reálně představí volné pozice. Stejně důležité bylo věcně, a přitom atraktivně popsat firemní benefity a přiblížit uchazečům atmosféru v T-Mobilu.
Co nyní kariérní web dokáže?
- Díky responzivnímu a také atomickému designu se návštěvníci rychle orientují na jakémkoliv zařízení.
- Podobně jako v e-commerce i tady pomáhají push notifikace. Upozorní uživatele na pozice, které by je mohly zajímat, nebo připomenou nedovyplněný formulář.
- Obsahová platforma Edee.one umožňuje přímo HR týmu přidávat nebo aktualizovat stránky. To nejen šetří náklady, ale dává zásadně větší flexibilitu.
- Použitý jazyk reflektuje firemní kulturu T-Mobilu a ukazuje zájemcům, jaký jejich potenciální zaměstnavatel skutečně je. Autenticitu pak posilují i fotografie – na všech jsou skuteční zaměstnanci a jejich kanceláře.
Aby mohli HR pracovníci T-Mobilu a Telekomu samostatně vytvářet stránky webu a plnit je obsahem, absolvovali dva typy školení. První se zaměřilo na používání obsahové platformy Edee od FG Forrest. Ve druhém pak Logos recruitery naučil, jak psát atraktivní a zároveň sdělné náborové inzeráty. Ve vzájemné spolupráci také vznik set hero inzerátů, které fungují jako vodítko při textaci dalších.
Nová podoba stránek se záhy propsala i do statistik. Počet přijatých životopisů se zdvojnásobil, což mj. ocenila porota soutěže Internet Effectiveness Awards 2023, v níž web vybojoval stříbrnou a bronzovou medaili. Pokud se chcete s redesignem kariérního webu T-Mobile seznámit do větší hloubky, přečtěte si případovou studii Zvýšení počtu CV díky kariérním stránkám přímo od FG Forrest.
Lokalizace kampaní pro český trh
V roce 2024 jsme také s T-Mobile spolupracovali na lokalizaci textů pro social media. V našem pojetí nejde zpravidla nikdy o pouhý překlad, ale adaptaci obsahu tak, aby fungoval i pro místní publikum. Souběžně s tím dohlížíme na jazykovou přesnost, srozumitelnost a tonalitu v souladu s firemní identitou.