Zápisník
-
Pavel Šenkapoun
Facebooková reklama s 83% konverzním poměrem a jiné příběhy licensed by Nejlepší Copywriter
Dnes vám budu vyprávět o tom, jak jsem pro Nejlepšího Copywritera vedl pár facebookových kampaní a jak se nám kombinací detailního cílení, retargetingu i trochy toho strategického uvažování…
-
Pavel Šenkapoun
Návod, jak napsat nejlepší slogan. Podpořeno nejrozsáhlejším vědeckým výzkumem od roku 1989!
Nedávno mě upoutal článek Dominika Chvojky se slibným názvem Tak trochu jiná stránka sloganů. Jeho hlavním tématem byla interpretace cizojazyčných taglinů či claimů a vůbec spjatost…
-
Pavel Šenkapoun
Jak nouze naučila Šenkapouna psáti
Je teda pravda, že celkem obstojně jsem psal už na základní škole. Při četbě mých slohů celá třída plakávala smíchy, paní učitelka mi láskyplně říkala „ty naše básnické…
-
Pavel Šenkapoun
Ať hodí kamenem, kdo nikdy nenapsal „viz“ s tečkou, aneb Když chytří lidé dělají hloupé chyby
Pokryje jazykovou vytříbenost vašich textů tu a tam dysortografický škraloup? Hlavně klid! O pár řádků dál najdete krásné přešlapy daleko větších jazykových es, než je většina…
-
Pavel Šenkapoun
Facebookové stránky jsou mrtvé? Tak to by se vám mohl hodit náš resuscitační manuál!
Varování! Tento text obsahuje vysoce praktický návod, jak překonat 2% kvótu pro zobrazovaní příspěvků na facebookových stránkách. Každý tam musí, sem tam se někdo vrátí. A co Facebook…
-
Pavel Šenkapoun
Na třetím Copycampu přednášelo, poslouchalo, diskutovalo, popíjelo i tančilo na 200 osobních brandů
Dovolíte-li mi několik malých, nevinných generalizací, pak první Copycamp byl hlavně o fundamentálních řemeslných záležitostech, druhý Copycamp o jemných vychytávkách a přesazích…
-
Pavel Šenkapoun
Úvod do copyanalýzy vol.1: Proč je důležité objevit vlastní styl
V mládí jsem četl Freudův Úvod do psychoanalýzy a toužil být jako Freud. Stejně chytrý, stejně vzdělaný, stejně metodický, stejně užitečný. Nakonec to úplně nevyšlo, ale láska…