Zápisník
-
Pavel Šenkapoun
Soutěž pro copywritery a češtináře
Ahoj, copywriteři, rozmohl se nám tu takový nešvar, tvrdit, že ůroveň psaného slova je mezi copywritery triskní. Podívejte se třeba na tenhle blok: Copywritingetc.bloger.cz. Neznáme pana…
-
Nejlepší copywriter
Děkovat jako Mark Zuckerberg. Dělat marketing jako Facebook
Když jsem dnes ráno šel omrknout facebookové stránky, které mám ve správě, vyskočilo na mě okno s krátkým textem „podepsaným“ Sheryl Sandbergovou a Markem Zuckerbergem. Normálně…
-
Pavel Šenkapoun
Jak dělat copywriting, aby se o vás zákazníci poprali
Píšu teď knihu o copywritingu. Jsem na tom psychicky hodně špatně. Mám strach, že nestihnu termín. Mám strach, že ji nedopíšu. Že nikdy nevyjde a celé mé utrpení bude zbytečné. Snažím…
-
Pavel Šenkapoun
Proč se copywriteři netěší na Vánoce aneb 14 zastavení na vánoční křížové cestě kreativcově
Vánoce jsou krásné, o tom žádná. Přesto copywriterům a kreativcům přináší čtvrtý kvartál kromě saturace jejich religiózně mýtopoetických potřeb taky mimořádnou dávku stresu,…
-
Pavel Šenkapoun
Kolik stojí nápad a proč je ideamaking víc o hubu než copywriting
Kolik stojí nápad? Jaká je jeho výrobní cena? A jaká tržní? Já jsem se jeden čas vymýšlením nápadů živil téměř na plný úvazek, a tak mě tahle otázka docela zaměstnávala. Jak…
-
Pavel Šenkapoun
Když je dobře špatně aneb Jak jsem přestal být Grammar nazi
Tak jsem se tuhle vracel od zubaře a jda kolem známé banky, najednou mě něco zarazilo. Takový ten pocit, že navzdory dokonalé maloměstské spořádané normalitě něco není v pořádku. Tak…
-
Pavel Šenkapoun
Copywriting a jeho cena aneb Čím méně za něj zaplatíte, tím víc vás může stát
Jak se dozvídám z různých sociálních interakcí, do nichž bývám někdy i proti své vůli vtažen, mnoho lidí stále neví úplně přesně, co to je copywriting. Ale opravdu hodně jich už…
-
Pavel Šenkapoun
Facebooková reklama s 83% konverzním poměrem a jiné příběhy licensed by Nejlepší Copywriter
Dnes vám budu vyprávět o tom, jak jsem pro Nejlepšího Copywritera vedl pár facebookových kampaní a jak se nám kombinací detailního cílení, retargetingu i trochy toho strategického uvažování…
-
Pavel Šenkapoun
Návod, jak napsat nejlepší slogan. Podpořeno nejrozsáhlejším vědeckým výzkumem od roku 1989!
Nedávno mě upoutal článek Dominika Chvojky se slibným názvem Tak trochu jiná stránka sloganů. Jeho hlavním tématem byla interpretace cizojazyčných taglinů či claimů a vůbec spjatost…
-
Pavel Šenkapoun
Jak nouze naučila Šenkapouna psáti
Je teda pravda, že celkem obstojně jsem psal už na základní škole. Při četbě mých slohů celá třída plakávala smíchy, paní učitelka mi láskyplně říkala „ty naše básnické…