Zápisník
-
Pavel Šenkapoun
Peroutkův článek dosud nenalezen. Obsahový marketing fungující i mimo marketingové obory ano!
Může se text, který napíše neprofesionální copywriter, postarat o SEDMNÁCTINÁSOBNÉ navýšení prodeje? Může. A v dnešním článku si o tomto miráklu něco povíme. Dnes si tak trochu…
-
Pavel Šenkapoun
O sloganech pro server Podnikatel.cz
Zdeněk Vesecký ze serveru Podnikatel.cz mi poslal pár otázek týkajících se sloganů. Na základě mých odpovědí a odpovědí několika dalších copywriterů dal dohromady takový pěkný…
-
Pavel Šenkapoun
Roz(h)řešení soutěže pro copywritery a češtináře
Přeuctivě děkujeme všem, kdož jste se zúčastnili naší soutěže v louskání češtinářských oříšků, ba ořechů. Vůbec vás nebylo málo a vůbec jste si nevedli špatně. Pověřený…
-
Pavel Šenkapoun
Soutěž pro copywritery a češtináře
Ahoj, copywriteři, rozmohl se nám tu takový nešvar, tvrdit, že ůroveň psaného slova je mezi copywritery triskní. Podívejte se třeba na tenhle blok: Copywritingetc.bloger.cz. Neznáme pana…
-
Nejlepší copywriter
Děkovat jako Mark Zuckerberg. Dělat marketing jako Facebook
Když jsem dnes ráno šel omrknout facebookové stránky, které mám ve správě, vyskočilo na mě okno s krátkým textem „podepsaným“ Sheryl Sandbergovou a Markem Zuckerbergem. Normálně…
-
Pavel Šenkapoun
Jak dělat copywriting, aby se o vás zákazníci poprali
Píšu teď knihu o copywritingu. Jsem na tom psychicky hodně špatně. Mám strach, že nestihnu termín. Mám strach, že ji nedopíšu. Že nikdy nevyjde a celé mé utrpení bude zbytečné. Snažím…
-
Pavel Šenkapoun
Proč se copywriteři netěší na Vánoce aneb 14 zastavení na vánoční křížové cestě kreativcově
Vánoce jsou krásné, o tom žádná. Přesto copywriterům a kreativcům přináší čtvrtý kvartál kromě saturace jejich religiózně mýtopoetických potřeb taky mimořádnou dávku stresu,…
-
Pavel Šenkapoun
Kolik stojí nápad a proč je ideamaking víc o hubu než copywriting
Kolik stojí nápad? Jaká je jeho výrobní cena? A jaká tržní? Já jsem se jeden čas vymýšlením nápadů živil téměř na plný úvazek, a tak mě tahle otázka docela zaměstnávala. Jak…
-
Pavel Šenkapoun
Když je dobře špatně aneb Jak jsem přestal být Grammar nazi
Tak jsem se tuhle vracel od zubaře a jda kolem známé banky, najednou mě něco zarazilo. Takový ten pocit, že navzdory dokonalé maloměstské spořádané normalitě něco není v pořádku. Tak…
-
Pavel Šenkapoun
Copywriting a jeho cena aneb Čím méně za něj zaplatíte, tím víc vás může stát
Jak se dozvídám z různých sociálních interakcí, do nichž bývám někdy i proti své vůli vtažen, mnoho lidí stále neví úplně přesně, co to je copywriting. Ale opravdu hodně jich už…