Naučte se psát webové texty s knihami (nejen) o copywritingu

To nejlepší z Nejlepšího copywritera
Kniha přináší výběr nejúspěšnějších článků, které od roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter. Jejich tématem je psaní, marketing, reklama i podnikání, ale taky otázky duševního zdraví, estetiky a spirituality.
Denisa: Moc díky za sdílení takových myšlenek!
Lilien: Moc ráda Vás čtu. Oceňuju, že píšete i taková zamyšlení, ne jen návody na práci…
Honza: Je to delší, ale přesto bych si s tím dal práci a vytesal to do nějakého toho kamene. Skvěle napsané.

Webcopywriting pro samouky
Základní publikace o copywritingu se dočkala svého druhého vydání. Pomůže vám s tvorbou webového obsahu, který bude návštěvníkům vašich stránek dávat smysl. A navíc se prý i docela dobře čte :)
Nikola: Je to základní bible každého copywritera. Hodně ti pomůže na rozjezd, takže můžu doporučit.
Renáta: Také jsem po ní sáhla a obsah mi pomohl tak, že už nehledám profi copywriterku. Dodala mi odvahu nebát se a začít psát texty pro můj web sama za sebe, i když nebudou dokonalé. Knížku můžu jedině doporučit.
O češtině, copywritingu a ontologii
-
Petra Pruden
Trendy na sociálních sítích v roce 2025: Co funguje i bez placené reklamy?
Sociální sítě se mění rychleji než počasí v dubnu. Algoritmy se neustále přizpůsobují chování uživatelů, a kdo chce zůstat vidět, musí držet krok s aktuálními trendy. Dobrá zpráva…
-
Pavel Šenkapoun
Známe nejlepší copywriterský nástroj pro češtinu. Výsledky vás možná překvapí!
Na jaře jsme pod hlavičkou Nejlepšího copywritera zorganizovali slepý test textařských schopností generativních AI nástrojů. Vybrali jsme 5 nejrozšířenějších a zajímalo nás, který…
-
Petra Pruden
Vyšší konverze za méně peněz? UGC mění marketing na sociálních sítích
Na sociálních sítích se tiše, ale rychle mění pravidla hry. Značky už nehledají jen velké influencery s tisíci sledujícími – čím dál častěji sází na autentický obsah od běžných…