S agenturou Logos píšeme pro ADLER, AERO, FG, KB aj.

V Nejlepším copywriterovi nepíšeme jen blog o copywritingu, ale taky normálně pracujeme. Máme vlastní obsahovou agenturu Logos.agency, jejíž web právě teď spouštíme.

Jak vidíte, agenturu Logos a Nejlepšího copywritera spojuje motiv měsíce, hvězdného nebe nad námi a mravního zákona v nás.

Jak vidíte, agenturu Logos a Nejlepšího copywritera spojuje motiv měsíce, hvězdného nebe nad námi a mravního zákona v nás.

Založení Nejlepšího copywritera byla trochu recese, trochu provokace, trochu hec a trochu experiment. Coby blog o copywritingu už jej vzalo na milost celkem dost lidí z branže, ale jako firemní značka to prostě pořád není nic moc. Už když jsem si tu doménu registroval, věděl jsem, že když všechno půjde podle plánů (tj. nezemřu hlady), budu muset jednou rebrandovat. A tak jsem si v minulém roce vymyslel obsahově-kreativní agenturu Logos. Kolegům se ten název moc nelíbil, vyjadřovali (oprávněné) obavy, že nás lidi budou považovat za grafické studio specializované na tvorbu log. Umíněně jsem si ale prosadil svou a registroval doménu logos.agency. To „.agency“ je doménová koncovka, stejně jako .cz nebo .com. Když si zadáte do adresního řádku webového prohlížeče logos.agency, dostanete se na náš web. Fakt. A proč Logos? Logos je pro mě to úplně nejzákladnější slovo. Slovo, které znamená „slovo“, ale taky „smysl“, „řád“, „zákon“. Od dětství vytvářím ze slov nejrůznější světy a posledních 8 let to dělám na profesionální úrovni. Vymyslel jsem si k tomu i slogan „Worlds made of words“, bohužel jsem ale nepřišel na stejně dobře znějící český ekvivalent (Světy vytvořené z vět se té myšlence blíží, ale formulačně jsou o dost slabší), proto ponechávám v angličtině.

Personálně je Logos prakticky identický s kroužkem lidí kolem Nejlepšího copywritera. Přál bych si, aby se NC stal blogem, kde budou vynikající textaři a kreativci publikovat své postřehy o marketingu a tvorbě. A Logos aby se stal B2B značkou, skrze niž budou tito specialisté nabízet své služby významným českým i zahraničním firmám. Už nyní pro to máme utvořen určitý základ. Značce AERO Vodochody se staráme o náborové kampaně, pro společnost ADLER vytváříme komunikační strategie a texty všeho druhu, s Lékárnou.cz jsme se už třikrát po sobě podíleli na úspěšné vánoční kampani. Nadnárodní korporaci Bakker.com jsme pomáhali s Facebookem (zde ve spolupráci s agenturou 2ooM), ale třeba taky televizní reklamou. Píšeme pro HARTMANN-RICO nebo agenturu FG Forrest, v jejíž režii jsme se také pustili do našeho dosavadního největšího textařského dobrodružství, copywritingu webu Komerční banky. Skoro stejně velkým dobrodružstvím ale byla i tvorba rozsáhlé obsahové strategie pro americkou právní společnost, kterou jsme dokončili doslova před několika dny. Máme pochopitelně i řadu dalších skvělých klientů, kde ovšem prezentaci výsledků našeho společného úsilí teprve chystáme.

Jak vidíte, pouštíme se i do náročných projektů, které dokážeme včas a v patřičné kvalitě dotáhnout – a právě to je vedle umění psát a přemýšlet asi nejzásadnější věc, kterou na nás naši zákazníci oceňují. 

To je zhruba poselství webu logos.agency, který jsme po téměř ročních peripetiích spustili. Víme o tom, že nás tam čeká ještě velká spousta práce, než vychytáme všechny mouchy, štěnice a další hmyz. Ale coby první vlaštovka nám to takhle přijde docela fajn. Když tak se mrkněte.