Obsahové, brandové i online marketingové strategie
Strategií pro naše zákazníky vytváříme jen několik do roka. Znamená to pro nás totiž se na řadu týdnů ponořit do světa konkrétní značky, zmapovat její komunikaci a procesy, proniknout do příslušného oboru, prostudovat trh a konkurenci. A nakonec přijít s uceleným souborem doporučení, kterým směrem by se měla značka v středně a dlouhodobém horizontu ubírat. Je to extrémně časově a intelektuálně náročné, nedá se to uspěchat a musejí na tom pracovat ti nejzkušenější z nás. Děláme to ale rádi.
Proč investovat do marketingové strategie?
Seniorní specialisté
Strategii pro vás nebudou psát čerství absolventi, ale odborníci s desetiletou praxí.
Důkladná analýza
Nápady si necucáme z prstu, ale vycházíme z důkladné analýzy a co největšího množství dat.
Nečekaná řešení
Během interpretace dat a rešerší se často vynoří jednoduché a účinné řešení, které dosud nikoho nenapadlo.
Testimonial
Napsali o nás
„Výstupy jsou profesionální, reakční doba rychlá, ochota naslouchat našim připomínkám a požadavkům velká. Lidi z Logosu si navíc umějí ze sebe udělat legraci, jejich komunikace je sice korektní, ale zároveň lidská, milá a někdy i zábavná”Elena Yaneva Senior Brand Manager, MALFINI
Co všechno řešíme při tvorbě strategie
Situační analýza
- základní popis potřeb a problémů značky, seznámení se s produkty a zákazníky
- analýza informací dodaných klientem (brief, zákaznické výzkumy), dat z analytických nástrojů (GA, FB, Collabim aj.)
- analýza stávajících kanálů a materiálů značky
- analýza komunikačních kanálů konkurence
- rozhovory se zaměstnanci a managementem společnosti, vyhodnocování zákaznických dat, tvorba a vyhodnocování dotazníků
Strategie a marketingové plány
- specifikace střednědobých a dlouhodobých cílů značky, volba metrik, definice KPIs, stanovení vhodných taktik k realizaci cílů
- formulace unikátního příběhu značky, jejích hodnot, identity, poslání, jedinečného sdělení
- definice tonality, kterou bude značka komunikovat
- návrh styleguidu, který popíše zásady, jimiž se má řídit komunikace značky
- modelování typických person značky
- definice klíčových témat značky, volba vhodných komunikačních kanálů a typů obsahu
- stanovení principů komunikace, periodicity, procesů a vzájemné součinnosti pro jednotlivé kanály značky
- návrh redakčního plánu pro blog, sociální sítě a další kanály