Školení webového copywritingu
Naučte se psát lepší texty na kurzu, který kombinuje znalosti z lingvistiky, marketingu a psychologie s 12 lety praxe. U lektora, jehož kniha „Webcopywriting pro samouky” je označována za copywriterskou bibli.
Koho jsme už proškolili
Řekli o školení
„Za posledních patnáct let jsem prošla hodně školeními. To Tvoje patří do TOP výběru. Proč? No, nebojíš se sáhnout pro peprnější slovíčko. I když na to nevypadáš. Přiznáš, že se Ti taky občas nedaří. Taky že můžeme dělat každý stejnou věc jinak a pořád to bude dobře. A to mám ráda. Školitelů oslněných vlastní dokonalostí je už fakt moc. Díky za to, že jsem se mohla setkat s fajn lidmi a odnést si domů za jediné odpoledne to, co Ty jsi pracně sbíral roky.”— Karolína F.
„Ahoj, ještě jednou jsem ti chtěla poděkovat za školení, snad nejlepší, na kterém jsem kdy byla. Přestože problematice vůbec nerozumím, tak mi to (snad) hodně dalo. Včera v 18.00 jsem zveřejnila svůj první článek o první pomoci pro psy a světe div se – i když to není úplně dokonalé, asi jsem se něco naučila. Tak ještě jednou díky moc a snad nevadí, že s tebou sdílím svoji radost z prvního mini úspěchu.”— Tereza Ž.
„Musím se přiznat, že jsem příliš negooglila konkurenci a při výběru dala na intuici s tím, že v mém případě bude každý kurz dobrý. O to překvapenější jsem byla, jak skvělý balík informací jsem získala a v jak příjemné atmosféře byl zabalený!”— Eva K.
„Kurz byl nabitý informacemi, až jsem téměř nevěřila, že je to téma tak obsáhlé! Nechyběla řada praktických cvičení, motivační soutěžení, skvělá káva. Oceňuji propojení se SEO a vysvětlení pojmů. Také mě bavily ukázky toho, jak dobré copy vypadat má a jak nemá. Po absolvování školení si více všímám strategií různých značek a firem. Tento kurz mi ale hlavně pomohl v dokončení webových stránek a prezentaci na sociálních sítích. Mohu jen doporučit!”— Jana K.
„Co se týče školení, jsem opravdu spokojená. Pro laika, který pracuje v marketingu jen krátce, to bylo skvělé k pochopení základů.”— Alžběta S.
- Ty jo, kluk, který si udělá brand Nejlepší copywriter, je tak skromný, pokorný?
- Ty jo, tři měsíce vymýšlíš slogan na webovky a pak ho vymyslíš během jednoho cvičení na workshopu?
- Ty jo, vždyť spoustu toho, co říká, znáš, tak jdi do toho!
- Ty jo, přece se nemůžeš srovnávat s tímhle klukem...
- Ty jo, o čem psát ten blog? Jako o copywritingu ani náhodou, na to se necítím. Dobře přemýšlej, co je na tobě jedinečný, najdi si svoje USP ze života. Tři děti, dvě práce a jeden manžel – hahaha, koho tohle v záplavě mama blogů a šílenejch fotrů ještě zajímá? A alkohol sice piju, ale na deník alkoholičky to ještě není.
- Ty jo, cena, cena a zase ta cena. Já se prostě neumím ocenit. Kde začít, aby to nebylo málo, kde skončit aby to nebylo moc?
- Ty jo, byl to prostě super workshop, který mi utřídil myšlenky a snad mi dodá i tu odvahu, abych začala sama sebe považovat za copywritera a šla s tímto záměrem na volnou nohu.— Petra K.
O školení
Lektorem je Pavel Šenkapoun, zakladatel blogu Nejlepší copywriter a obsahové agentury Logos, autor desítek článků o copywritingu a také dvou knih o psaní a marketingu. Knížka „Webcopywriting pro samouky” je označována za „bibli každého copywritera” a dočkala se už svého druhého vydání. Na konci roku 2019 pak vyšel výbor z blogových příspěvků „To nejlepší z Nejlepšího copywritera”.
Pavel je původní profesí učitel, který si 12 let vydělává psaním a sedmým rokem brázdí Česko se svými přednáškami, workshopy a školeními věnovanými copywritingu. Vystudoval češtinu a filozofii a v postgraduálním studiu se věnoval problematice textového rytmu. Takže se můžete těšit na to, že vás bude školit opravdický doktor přes texty :)
Cena za osobu 3 900 Kč bez DPH 4 719 Kč s DPH
Počet účastníků: 10
Termíny a objednávka
-
24. 01. 2025
-
28. 03. 2025
Není aktuálně vypsaný žádný volný termín? Napište nám na budte@nejlepsicopywriter.cz a domluvte si individuální školení v sídle vaší společnosti.
Objednávkový formulář
Kurz webového copywritingu
Tenhle kurz je jak pro začátečníky, tak pro mírně pokročilé copywritery, kteří už pár webových textů napsali a rádi by své dovednosti posunuli o kus dál. Pro obě skupiny bude užitečné projít si elementární, ale účinné, copywriterské triky a naučit se nové, které jejich umu dodají ten správný šmrnc.
Společně si projdeme a osvěžíme nejdůležitější zásady webového copywritingu a vy budete mít možnost procvičit si je skrze praktické úkoly. Mrkneme se na důležitost headlinu, nejčastější copywriterské prohřešky, stěžejní pravidla stylistiky i na to, jaký význam má rytmus pro působivost textu. Nakonec si povíme víc o tom, jak se stát copywriterem na volné noze nebo psavcem v agentuře.