Naučte se psát webové texty s knihami (nejen) o copywritingu
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
Kniha přináší výběr nejúspěšnějších článků, které od roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter. Jejich tématem je psaní, marketing, reklama i podnikání, ale taky otázky duševního zdraví, estetiky a spirituality.
Denisa: Moc díky za sdílení takových myšlenek!
Lilien: Moc ráda Vás čtu. Oceňuju, že píšete i taková zamyšlení, ne jen návody na práci…
Honza: Je to delší, ale přesto bych si s tím dal práci a vytesal to do nějakého toho kamene. Skvěle napsané.
Webcopywriting pro samouky
Základní publikace o copywritingu se dočkala svého druhého vydání. Pomůže vám s tvorbou webového obsahu, který bude návštěvníkům vašich stránek dávat smysl. A navíc se prý i docela dobře čte :)
Nikola: Je to základní bible každého copywritera. Hodně ti pomůže na rozjezd, takže můžu doporučit.
Renáta: Také jsem po ní sáhla a obsah mi pomohl tak, že už nehledám profi copywriterku. Dodala mi odvahu nebát se a začít psát texty pro můj web sama za sebe, i když nebudou dokonalé. Knížku můžu jedině doporučit.
O češtině, copywritingu a ontologii
-
Nejlepší copywriter
Kampaň „Sám doma a v bezpečí“ pro Život 90 přinesla rekordní výsledky
V Nejlepším copywriterovi se snažíme pracovat na kampaních, které nám aspoň trochu dávají smysl. Což má do určité míry i zcela praktické důvody. Aby kampaň fungovala, musíte si do…
-
Pavel Šenkapoun
300% nárůst organické návštěvnosti e-shopu Elny pomocí užitečného obsahu
Elny.cz je největší prodejce náhradních dílů pro elektrospotřebiče v Česku. Jde o rodinný e-shop dvou bratrů z Nymburka nesoucích příjmení (jak jinak) Nymburští, který si systematickou…
-
Pavel Šenkapoun
Obětovat všechen čas, abychom zanechali stopu?
V tradičním slunovratovém článku (sebe)ironického blogu Nejlepší copywriter tentokrát otevřeme téma na pomezí filozofie, psychologie, ekologie, ekonomie a zdravovědy. Budeme zkoumat zdroj…