Přeskočit na obsah

Branding a vše kolem: firemní názvy, slogany, identita

Jaký má mít vaše značka positioning? Jak se má jmenovat? Jak má komunikovat? Jakou má mít vizuální identitu? Má mít slogan? Tyto a mnohé další otázky vám pomůžeme zodpovědět v rámci strategie značky. A pokud už máte strategické otázky rozhodnuté, můžeme vám rovnou nějaký ten název, logo či slogan navrhnout. Za těch 10 let už jich máme na kontě docela dost.

Proč řešit značku s námi?

Slovo i logo

V jednom týmu se u nás setkávají odborníci na jazyk a vizuální identitu.

Přemýšlíme a zdůvodňujeme

Svou práci nejraději opíráme o kvalitní analýzy a své návrhy umíme podložit argumenty.

Lingvistické zázemí

U názvů a sloganů dbáme na správnou lokalizaci do cílového jazykového prostředí.

Testimonial

Napsali o nás

„Kreativci z Nejlepšího copywritera pro nás během několika schůzek rozlouskli oříšek firemního sloganu, na kterém jsme si spoustu měsíců lámali zuby. Dokázali se totiž podívat na věci z odstupu a odhalit podstatu, která nám uvnitř firmy zůstávala skryta. Těch pár zdánlivě obyčejných a přitom přesně zvolených slov „People talking to people” nás dokonale vystihuje.”
Tomáš Fridrich Managing partner, ADISON

Jak postupujeme při tvorbě značky?

Ideální stav je, když se začne důkladnou situační analýzou, rešerší konkurence a z toho vyplývající brandovou strategií. Při návrhu názvu, loga, CI i komunikačního stylu se pak máme o co opřít. Ale přiznejme si, že nežijeme v ideálním světě a na podobně systematickou práci často chybí čas či rozpočet. Proto jsme zvyklí improvizovat. Do kreativy firemních názvů a sloganů zapojujeme větší počet copywriterů, abychom prozkoumali všechna možná zákoutí jazyka.

Ověřujeme dostupnost příslušných domén i registraci obchodních značek. Připojujeme komentáře, jak s názvy či slogany pracovat, a klienti vysoce cení naši filologickou erudici. Vytváříme také komunikační manuály, pravidla pro zápisy značek a v případě vizuální identity pochopitelně rovněž logomanuály a vizualizace nejrůznějších aplikací.

Chcete pomoct se značkou? Napište nám.