Audit webového obsahu: posoudíme vaše texty, procesy i zvolenou strategii
Někdy i drobná změna v textaci může přinést výrazné zlepšení ve fungování webu, inzerátu nebo konkrétní stránky. Zvýšit konverzní poměr, proklikovost snippetu, pozici ve vyhledávání. Stačí jen pochopit, která část textu sabotuje vaše úsilí dosáhnout požadovaných cílů. A opravit ji.
A přesně to je smyslem služby Audit webového obsahu. Podíváme se na váš web, Facebook nebo Linkedin, pojmenujeme problematická místa a navrhneme opatření vedoucí k lepším výsledkům.
Jaké jsou nejčastější chyby, které na webech nacházíme?
- Chybná textace CTA prvků
- Nesprávně otextované meta titulky a meta descriptiony
- Příliš vágní či zavádějící headliny
- Nesrozumitelné formulace a nerelevantní informace
- Složité větné struktury, které oslabují čtivost a plynulost textu
- Špatně zvolená tonalita či lexikum
- Styl neodpovídající cílům, které má text plnit
- Chybějící či nedostatečné formátování textu
- Nevhodně zvolená typografie
- Absence mimotextového obsahu
Když se do analýzy obsahu pustíme, někdy se pak ukáže, že za jejich nedostatky stojí špatně zvolená či zcela chybějící strategie. Anebo nevhodně nastavené procesy při jeho tvorbě. V Nejlepších copywriterovi se webovým obsahem zabýváme už přes 10 let a za tu dobu jsme čelili snad všem možným (i kritickým) situacím, které si lze představit. A tak umíme poradit nejen v otázkách copywriterského řemesla, ale i v koncepčních a organizačních věcech. Možná vám naše zkušenosti pomůžou, abyste nemuseli procházet stejným slzavým údolím jako my.