Devatenáctý ročník konference eBF byl nejúspěšnější za celou její dosavadní historii. Už po dvou měsících naší kampaně bylo zřejmé, že vstupenky mizí nebývalou rychlostí, což pořadatele postavilo před nečekaný problém – kam všechny účastníky vměstnat? Přečtěte si, jak to organizátoři vyřešili a jak k úspěchu letošního ročníku přispěl tým Nejlepšího copywritera. Dozvíte se na příklad, že se naší kampani s náklady v nižších statisících Kč podařilo prodat vstupenky za několik milionů.
Průběh marketingové kampaně pro největší evropskou konferenci o digitalizaci nákupu
Ostravská konference eBF je největší akce o digitalizaci nákupu v Evropě. Je výjimečná svou profesionální, ale přitom neformální i lehce hravou atmosférou. Během 3 dnů se návštěvníci nejen vzdělají, ale také uvolní a navážou nové kontakty – třeba během legendární Nákupní regaty či neformální stylingové soutěže Královna drdolů.
Akci pořádá jeden z našich nejvěrnějších klientů – společnost PROEBIZ. V minulosti jsme už s marketingem konference eBF pomáhali, ale teprve na podzim roku 2022 během společného brainstormingu padlo rozhodnutí, že si v případě 19. ročníku vezmeme v Logosu na starost kompletní digitální kampaň se vším všudy. Stanovili jsme si KPI prodat skrze kampaň 50 až 100 vstupenek a rozšířit okruh návštěvníků. A pustili se do práce.
Jak jsme dosáhli rekordních prodejů už v druhém měsíci kampaně
Nejprve jsme zanalyzovali předchozí kampaně a hledali místa, která by se dala vylepšit. Následně jsme navrhli speciální landing page, která co nejpřesvědčivěji odkomunikovala hodnotu konference i těm, kteří o ní ještě nikdy neslyšeli. A na tuto stránku jsme pak od ledna do května vedli kampaně z Facebooku, Instagramu, LinkedInu a Google Ads. Z výše uvedených médií nám nejlépe zafungovala profesní síť LinkedIn, kde jsme mohli nejpřesněji zaměřit veškeré pozice spojené s nákupem.
Po dvou měsících od spuštění kampaně začalo být zřejmé, že se nám atmosféru eBF podařilo v reklamách a na landing page předat úspěšně. Prodej vstupenek se pohyboval na dvojnásobných číslech oproti minulým ročníkům. A pořadatelé tak operativně museli začít řešit otázku, kam vměstnají účastníky navíc, bude-li tento trend pokračovat. Což se nakonec skutečně stalo, a bylo tak nutné přidat tři nové scény včetně bazénu nebo lodního kontejneru před hotelem Imperial, kde se konference každoročně koná.
„Za PROEBIZ byla kampaň ve spolupráci s LOGOS AGENCY jednoznačný úspěch. I díky této kampani se na konferenci přihlásilo nejvíce řečníků a hlavně se podařilo prodat nejvíce vstupenek v devatenáctileté historii akce. O eBF se mluvilo o to víc a my měli co dělat, abychom rozšířili některé prostory. Ale nakonec se všichni pohodlně vešli. :-)“
Jiří Cudlín, pořadatel eBF
Celková bilance prodaných vstupenek se zastavila na čísle 666, což je 25% nárůst oproti předchozím ročníkům. Propagace měla i další efekt. Přihlásil se také rekordní počet přednášejících – celkem jich v Ostravě vystoupilo 110.
„eBF je zcela špičková, naprosto neuvěřitelně skvěle zorganizovaná odborná konference, která dokazuje, že i zdánlivě nudné B2B téma, jakým je procurement, lze uchopit hravě, kreativně, zábavně. Za Logos Agency jsme rádi, že se nám tuto festivalovou atmosféru podařilo promítnout také do komunikační kampaně a s náklady v řádu nízkých statisíců korun navýšit tržby za prodej vstupenek o několik milionů Kč.”
Pavel Šenkapoun, Logos Agency
Na akci jsme samozřejmě nesměli chybět – tak skvělá atmosféru, kterou dovedou zprostředkovat pořadatelé eBF, se jen tak nevidí. Přečtěte si, jak se nám tam líbilo, v článku Ohlédnutí za nákupní konferencí eBF 2023.
Máme radost, že jsme mohli přispět k úspěchu klienta, jehož profesionality i lidského přístupu si vážíme. A těšíme se na spolupráci při propagaci jubilejního 20. ročníku.
Chcete také pomoci s marketingem svého produktu, značky nebo akce? Rádi s vámi probereme, co by pro vás naše agentura Logos mohla udělat. Jsme specialisté na B2B obory a rádi se pouštíme do nových výzev. Mrkněte na naše reference, naše silné stránky a nebo nás rovnou kontaktujte. Bude nám ctí!