
Knihu si přečetlo už několik set čtenářů. Podívejte se na jejich první reakce
Dostala jsem od manžela dárek, jen tak :) Díky. Je skvělý!Kamila
To si tak čtete, čtete, když najednou koukáte, koukáte, jsou 2 ráno. A za tohle Pavlovi smekám. Málokterá odborná knížka se čte jedním dechem.
…
Pro copywritery je to povinnost. Rozhodně pořídit a přečíst. Už jen ze zvědavosti. Těch necelých 200 stránek vám zas tolik času nezabere. A obsahovým laikům knížka otevře nový pohled na jejich byznys svět a úlohu obsahu v marketingu. Když budou chtít publikovat sami, vyhnout se totálnímu průšvihu. Budou o textech přemýšlet. A když si najmou copywritera, stanou se sobě rovnocennými obchodními partnery.Richard Dobiáš
Přečetl jsme Vaši knihu a věřte, že to normálně nedělám, rozhodl jsem se Vám poslat děkovný dopis. Ocenil jsem praktický přístup a hlavně, že kniha pokrývá v podstatě celou oblast online marketingu pro normální lidi.Filip
Už jsem pár stránek přečetl a koupil bych si ji znovu…Karel T. Borovička
Ráda si píšu na okraje stran v knihách poznámky. Web copywriting od @Senkapoun mě nečekaně rozesmívá. Místo poznámek kreslím smajlíky... Jste prostě úplně jednoduše vtipnej, což je u příručky parádní přidaná hodnota.Magdaléna
Náhodou jsem zachytil a přečetl newsletter od Zoneru a našel vaši knihu, kterou jsem si obratem objednal. Dočetl jsem ji prakticky jedním dechem, když tedy vynechám spánek a práci :) a musím vám touto cestou poděkovat. Vaše knížka nebo možná správněji učebnice je prostě skvělá.
Velmi čtivá (z hlediska vaší profese vlastně samozřejmě), inspirativní a hlavně přehledná, provázející čtenáře/studenta/ krok za krokem. Ke knize se budu určitě pravidelně vracet a věřím, že mi pomůže s právě chystaným projektem. Vlastně si říkám, že to nebyla náhoda, ale že se nám věci dějí z určitého důvodu a v určitý čas a v tomto případě jsem si knihu prostě MĚL přečíst.
Děkuji vám a přeji, ať se vám vše vydaří, stejně jako kniha…
Petr Hovorka
Pořiďte si knihu v eshopu Zoner Press a získejte slevu 30 Kč. Uděláte radost nejen sobě (či někomu blízkému), ale hlavně svému webu!
Koupit knihu