Reference

Řekli o nás

    Jiří Cudlín, Head of Marketing
    NAR Marketing (PROEbiz)

    Spolupráce mezi námi a Pavlem je dlouhodobá, vícevrstevnatá a myslím, že pro obě strany velmi příjemná. Náš e-aukční software PROEbiz je zdaleka nejrozšířenějším produktem svého druhu nejen v České republice, ale vůbec v prostoru střední Evropy. Využívají ho ty největší společnosti na trhu jako Plzeňský Prazdroj nebo RWE. Proto potřebujeme, aby také naše online marketingové aktivity odpovídaly současným standardům. V Pavlovi jsme našli člověka, který se na marketing dokáže podívat v souvislostech, umí uvažovat strategicky a dohlédne za hranice naší české kotlinky. Nebojí se nám říct, co bychom měli dělat jinak, spoustu věcí pro nás dokáže realizovat sám se svým týmem, pro jiné nám pomůže sehnat dodavatele.

    Nicméně aby to nevypadalo, že Pavel jen radí, shání, konzultuje... Nemělo by zapadnout, že především umí výborně psát a myslí mu to nejen strategicky, ale taky kreativně. Navrhl a otextoval pro nás několik mikrostránek, provedl facelift textů na několika našich webech, z nichž tomu nejdůležitějšímu (proebiz.com) meziročně stoupla organická návštěvnost z Googlu o 100 %. Vedl PR kampaň na podporu mezinárodní konference eBF 2014, spravoval pro nás několik úspěšných facebookových kampaní. Za necelý rok jeho péče o naši facebookovou stránku se z víceméně polomrtvého kanálu stala životaschopná platforma, například jen počet fanoušků se zvedl téměř desetinásobně. V současné době s námi Pavel připravuje novou online marketingovou strategii na několik let dopředu a pracuje s námi na nové podobě webu proebiz.com.

    Martin Tomeš, advokát
    AK Tomeš

    Každý advokát si myslí, že je mistrem argumentu a umí používat slova a jazyk. Jo umí, ale u soudu a nebo ve smlouvě. Když jsme se ale vrhli do psaní textů na web, brzy jsme zjistili, že na rozdíl od soudu nestačí být hlavně výmluvný a exaktní. Naopak jsme zjistili, že bychom měli spíše zaujmout, informovat bez cavyků a někdy i pobavit. Zkrátka jsme zjistili, že potřebujeme někoho, jako je Pavel. Někoho, kdo nám ukáže, že texty mohou mít grády. Někoho, jehož texty jsou svěží a lehké, ale taky obsahově hutné. Hlavně však budou psány ne pro nás, ale pro naše klienty. Protože o ty jde přece na prvním místě. A tedy, kdo myslí skutečně na své klienty, píše texty u Nejlepšího copywritera.

    Jan Jedelský, jednatel společnosti
    BRNOKONTAKT

    Musím přiznat, že s Vaší spoluprací jsem velmi spokojený. Už jsem zkusil pár copywriterů (nechtěl jsem Vás zbytečně odradit od spolupráce se mnou) a nikdo se nevyrovnal Vašim kvalitám. Jednomu jsem dokonce řekl, že píše jak Horst Fuchs (teleshoppingový prodavač), odmítl se mnou nadále spolupracovat – ješita!

    Petra Mašínová, CEO
    NEWTON Media, a. s.

    Pavel provedl kompletní copywriting nového webu NEWTON Media počínaje produktovými stránkami a konče korporátními informacemi. Podílel se také na tvorbě firemního sloganu a přípravě produktových listů pro print. Odvedl naprosto profesionální práci, s níž je náš tým velice spokojený.

    Martina Taubrová, koučka
    BachovyEsence.cz, MartinaTaubrova.cz

    Je skvělé natrefit na člověka, který dělá svou práci rád, výborně a výsledný produkt odevzdá včas. Zjistíte, že s někým takovým chcete pracovat dlouhodobě a mít ho mezi lidmi, na které se můžete spolehnout. Někdy člověk nepotřebuje jen copywriting, potřebuje nápady a pomoc s jejich realizací a všechno tohle Pavel nabízí. Jsem ráda, že jsem ho našla.

    Viktor Ornst
    iRealitka

    Pavel měl od samého začátku vstřícný postoj k inovativnímu řešení naší nové služby iRealitka.cz. Moderní pojetí textů na webu, se kterým si poradil, nás velmi mile překvapilo a pomohlo nám k nastavení vysoké úrovně samotného webu. Jeho služby budeme dále rádi využívat i doporučovat. Ještě jednou děkujeme!

    Martin Pešek, majitel a šéfredaktor
    Radio Dixie

    Najít ty správný lidi je problém vždycky, obzvlášť když rozjíždíte nový projekt. Ještě těžší je vyhmátnout z mnohdy protichůdných názorů ten pravý a podle něj pak jet. Poslouchejte pozorně, co vám Pavel Šenkapoun říká (obzvlášť když s váma nesouhlasí), diskutujte s ním a pak ho nechte pracovat. Mně se to fakt osvědčilo a lituju jen toho, že jsem to neudělal o něco dřív. Akorát doufám, že vás nebude moc, protože potřebuju, aby měl Pavel pořád trochu času i pro Dixie.

    Milan Pavlíček, coach
    Milan Pavlíček

    Měl jsem velmi šťastnou ruku, když jsem si na základě doporučení vybral Pavla pro pomoc se svým webem. Pavel dokonale porozuměl podstatě mého podnikání, který pro většinu lidí představuje poněkud abstraktní záležitost. Výsledkem byly velmi čtivé, srozumitelné a zábavné texty. Hledáte-li někoho, kdo umí psát jednoduše a přitom výstižně, Pavel je jasná volba. "Jednoduchým" přitom míním to, co je na celém copywritingu ve skutečnosti to nejtěžší.

    Filip Pokorný, jednatel společnosti
    Bohemia Decor Group

    Dovolte, abych Vám touto cestou poděkoval za skvěle odvedenou práci copywritera pro naši společnost Bohemia Decor. Především oceňujeme originalitu a kreativitu, díky čemuž naše prezentace rozhodně zaujme.

    Petr Baudyš, jednatel společnosti
    QSL

    Na počátku naší spolupráce s Pavlem Šenkapounem stojí taková pěkná historka. V roce 2013 jsem se ocitl na golfovém turnaji pořádaném eBRÁNOU, u které tehdy Pavel pracoval, což jsem ovšem ještě nevěděl. Přemýšlel jsem v té době, zda pro svou firmu QSL nenechám udělat nový web, ale popravdě jsem byl dost na vážkách. Nebyl jsem si jist, zda to bude smysluplná investice.

    Z golfu jsem si nicméně odnesl publikaci s 20 články o internetovém marketingu, které napsali pracovníci eBRÁNY. Zaujaly mě ty, pod nimiž byl podepsán jakýsi Pavel Šenkapoun. A právě jeho texty zlomily mé pochybnosti. Pod jeho vedením následně v eBRÁNĚ vzniklo nové logo, slogan, web, účty na sociálních sítích a samozřejmě také texty. Když potom Pavel Šenkapoun z eBRÁNY odešel, pokračovala naše spolupráce i nadále. Řešíme spolu články, webové texty, online kampaně, printové materiály, strategické i praktické záležitosti. Někdy s nadsázkou říkám, že hlavní chybou Pavla Šenkapouna je, že jich není víc.

Reference

AK Tomeš

Olomoucká advokátní kancelář Martina Tomeše se specializuje na nemovitostní a firemní právo, právní servis však poskytuje i v dalších oblastech. Pro nás to znamenalo naučit se spoustu nových věcí. Díky tomu jsme mohli vytvořit návrh stránek a také připravit web copywriting.

http://aktomes.cz/

Třpytkomat

Třpytkomat je velmi prostým online nástrojem nevinné pomsty. O tu se postará poslaná obálka plná titěrných třpytek. My se pro změnu postarali o web copywriting. Malý web, ale velká zábava!

http://trpytkomat.cz/

Vouchercloud

Touhle zakázkou jsme se stali firmou s celoevropskou působností. A to jako vážně! Majitelem portálu s vouchery všeho druhu je totiž britská společnost, která si u nás objednala rich content pro několik stránek české verze webu. Například Zoot, Mall nebo Bonprix.

http://www.vouchercloud.cz/

Webfishers

Webfishers jsou agenturou specializovanou na PPC kampaně. O tom, že se jsou dobří, svědčí i skutečnost, že poskytují garanci zlepšení výkonu PPC kampaní. V opačném případě máte jejich služby zdarma. Pro Webfishers jsme otextovali web.

http://webfishers.tomaszdvorily.com/

Život je život

V rámci spolupráce s jednou z nejvýznamnějších českých online agentur FG Forrest jsme otextovali část webu pro film Život je život. Rozsahem drobná, atraktivitou hodně zajímavá zakázka.

http://www.zivotjezivot.cz/