Celodenní školení copywritingu

Naučte se psát lepší texty na kurzu, který kombinuje znalosti z lingvistiky, marketingu a 12 let praxe. U lektora, kterého pořadatelé Copycampu zařadili mezi špičky oboru.

Koho jsme už proškolili

Řekli o školení

„Musím se přiznat, že jsem příliš negooglila konkurenci a při výběru dala na intuici s tím, že v mém případě bude každý kurz dobrý. O to překvapenější jsem byla, jak skvělý balík informací jsem získala a v jak příjemné atmosféře byl zabalený!”

— Eva K.

Speciální adventní nadílka: 25% sleva na školení a knížka zdarma

Jen od začátku roku 2019 prošlo našimi kurzy víc než 150 copywriterů. A protože máme advent, čas nadílek a drobných radostí, připravili jsme pro vás taky takvou drobnou nadílku :) Když si teď objednáte lednový termín kurzu copywritingu (29. 1. 2020) a do poznámky napíšete kouzelné heslo „nadílka“, získáte na školení 25% slevu. Tj. místo 3900 Kč zaplatíte jen 2 925 Kč bez DPH (3 539 Kč s DPH). A navrch dostanete novu knížku „To nejlepší z Nejlepšího copywritera" zdarma. I s podpisem a věnováním :)

Lektorem je Pavel Šenkapoun, zakladatel blogu Nejlepší copywriter a obsahové agentury Logos, autor 2 knih věnovaných marketingovému psaní „Webcopywriting pro samouky” a „To nejlepší z Nejlepšího copywritera” a taky někdejší učitel, který si 12 let vydělává psaním a sedmým rokem brázdí Česko se svými přednáškami, workshopy a školeními věnovanými copywritingu. Pavel vystudoval češtinu a filozofii a v postgraduálním studiu se věnoval problematice textového rytmu. Takže se můžete těšit na to, že vás bude školit opravdický doktor přes texty :)

Kurz webového copywritingu

Tenhle kurz je jak pro začátečníky, tak pro mírně pokročilé copywritery, kteří už pár webových textů napsali a rádi by své dovednosti posunuli o kus dál. Pro obě skupiny bude užitečné projít si elementární, ale účinné, copywriterské triky a naučit se nové, které jejich umu dodají ten správný šmrnc.

Společně si projdeme a osvěžíme nejdůležitější zásady webového copywritingu a vy budete mít možnost procvičit si je skrze praktické úkoly. Mrkneme se na důležitost headlinu, nejčastější copywriterské prohřešky, stěžejní pravidla stylistiky i na to, jaký význam má rytmus pro působivost textu. Nakonec si povíme víc o tom, jak se stát copywriterem na volné noze nebo psavcem v agentuře.

Počet účastníků 20

Cena

3 900 bez DPH / 4 719 s DPH


Po slevě

2 925 bez DPH / 3 539 s DPH

Termíny a objednávka

  • 29. 01. 2020