Celodenní školení copywritingu

Naučte se psát lepší texty na kurzu, který kombinuje znalosti z lingvistiky, marketingu a psychologie s 12 lety praxe. U lektora, jehož kniha „Webcopywriting pro samouky” je označována za copywriterskou bibli.

Koho jsme už proškolili

Řekli o školení

„Za posledních patnáct let jsem prošla hodně školeními. To Tvoje patří do TOP výběru. Proč? No, nebojíš se sáhnout pro peprnější slovíčko. I když na to nevypadáš. Přiznáš, že se Ti taky občas nedaří. Taky že můžeme dělat každý stejnou věc jinak a pořád to bude dobře. A to mám ráda. Školitelů oslněných vlastní dokonalostí je už fakt moc. Díky za to, že jsem se mohla setkat s fajn lidmi a odnést si domů za jediné odpoledne to, co Ty jsi pracně sbíral roky.”

— Karolína F.

O školení

Kurzem copywritingu prošlo už na několik stovek účastníků – živnostníků, zaměstnanců reklamních agentur i nadnárodních korporací. Po jeho absolvování budete vědět, jak napsat marketingově účinné texty, které se budou líbit lidem i vyhledávačům. A dostanete na to certifikát!

Lektorem je Pavel Šenkapoun, zakladatel blogu Nejlepší copywriter a obsahové agentury Logos, autor desítek článků o copywritingu a také dvou knih o psaní a marketingu. Knížka „Webcopywriting pro samouky” je označována za „bibli každého copywritera” a dočkala se už svého druhého vydání. Na konci roku 2019 pak vyšel výbor z blogových příspěvků „To nejlepší z Nejlepšího copywritera”.

Pavel je původní profesí učitel, který si 12 let vydělává psaním a sedmým rokem brázdí Česko se svými přednáškami, workshopy a školeními věnovanými copywritingu. Vystudoval češtinu a filozofii a v postgraduálním studiu se věnoval problematice textového rytmu. Takže se můžete těšit na to, že vás bude školit opravdický doktor přes texty :)

Kurz webového copywritingu

Tenhle kurz je jak pro začátečníky, tak pro mírně pokročilé copywritery, kteří už pár webových textů napsali a rádi by své dovednosti posunuli o kus dál. Pro obě skupiny bude užitečné projít si elementární, ale účinné, copywriterské triky a naučit se nové, které jejich umu dodají ten správný šmrnc.

Společně si projdeme a osvěžíme nejdůležitější zásady webového copywritingu a vy budete mít možnost procvičit si je skrze praktické úkoly. Mrkneme se na důležitost headlinu, nejčastější copywriterské prohřešky, stěžejní pravidla stylistiky i na to, jaký význam má rytmus pro působivost textu. Nakonec si povíme víc o tom, jak se stát copywriterem na volné noze nebo psavcem v agentuře.

Počet účastníků 15

Cena

3 900 bez DPH / 4 719 s DPH


Termíny a objednávka

  • 17. 09. 2020
  • 15. 10. 2020