Copywriting a další služby od Nejlepšího copywritera

Copywriting

Copywriting je největší skýva našeho podnikatelského chleba, největší kus našeho hospodářského koláče, nejtvrdší jádro našeho kreativního byznysu. Píšeme prodejní texty i tematické články. Píšeme pro web i tisk. Píšeme pro blogy, Facebooky, bannery i PPC inzerci. Psaním jsme tak posedlí, že píšeme i o tom, jak se má psát. Copywritingu věnujeme podstatnou část našeho blogu, ke copywritingu se vyjadřujeme do médií, Pavel o copywritingu dokonce napsal knihu. Vymysleli jsme si fiktivní postavu jménem Nejlepší copywriter, která nad námi bdí jako jakési božstvo, k jehož dokonalosti se snažíme přiblížit. Ač tušíme, že se nám to nikdy nepodaří, pracujeme na tom každým dnem. Jo, a nepíšeme PR články.

Propagace na Facebooku

Abychom si rozuměli, nejsme David Lörincz. Nejsme specialisté na facebookovou reklamu, jen její pokročilejší uživatelé. Facebook Ads nám opravdu hodně pomohly při rozjezdu Nejlepšího copywritera a následně pak pomohly řadě našich klientů. Ale pozor. Inzeráty na Facebooku nepoužíváme k prodeji zboží. Používáme je jako nástroj na podporu značky a šíření značkou produkovaného obsahu. Příklad? Během 14 dnů se nám i s výrazným přispěním facebookové inzerce podařilo na webový článek klienta přivést téměř 30.000 čtenářů za… 500 Kč. Podle našich zkušeností je to lepší poměr mezi cenou a výsledkem, než jakých lze dosáhnout většinou jiných metod včetně mediálního lobbingu nebo SEO. Kromě tvorby a správy facebookových reklam nabízíme také pomoc se správou facebookové stránky jako takové, ono ostatně tyto dvě disciplíny od sebe nelze zcela odlišit. Napíšeme pro vás nejen profi titulky článků, na něž budete odkazovat, a texty příspěvků, ale zajistíme i grafiku včetně úvodních či profilových obrázků.

Slogany

Každý copywriter má ze všech textů nejradši slogany. Jsou nejkratší, nejzábavnější, dostává se jim největší pozornosti a nejvíc se za ně platí. Také my v Nejlepším copywriterovi máme slogany rádi. Píšeme o sloganech články, vyjadřujeme se ke sloganům do médií. A čas od času na nějakém tom sloganu i spolupracujeme. Naposledy třeba pro NEWTON Media.

Online strategie

K mnoha podivným vlastnostem zakladatele Nejlepšího copywritera Pavla patří to, že vystudoval filozofii a dělal „vědecký“ výzkum. Jedním z trvalých následků tohoto období je, že miluje analýzy, což popravdě není pro copywritery právě typické. Krom toho rád řeší věci komplexně, v souvislostech, v dlouhodobějším horizontu. Je to zkrátka takový stratég a tuhle svou úchylku přinesl i do Nejlepšího copywritera. Specializujeme se na 3 typy strategií: komplexní online strategie (jaké online kanály a nástroje, jakým způsobem a s jakými cíli využít), obsahové strategie (jaký obsah, v jakých médiích, s jakým harmonogramem a s jakými cíli publikovat) a strategii značky. O té víc v dalším odstavci.

Tvorba značky

Jaký má mít naše značka positioning? Jak se má jmenovat? Jak má komunikovat? Jaké má mít logo? Tyto a mnohé další otázky vám pomůžeme zodpovědět v rámci strategie značky. A budete-li chtít, David vám hned navrhne logo a celou Corporate Identity a třeba i nakreslí firemní web. Tahle spolupráce nám už zafungovala u Nejlepšího copywritera, Radia Dixie nebo QSL, tak proč by neměla fungovat i ve vašem případě?

Infografiky

Dave je vynikající grafik, Pavel obsahový stratég, Aneta mimořádně nadaná copywriterka. Co asi tak mohlo tyhle 3 lidi napadnout, že by společně mohli dělat? Infografiky. Druh obsahu, který kombinuje analytická data, grafiku a texty s cílem předat uživateli určité informace co nejsrozumitelnějším způsobem.

Školení

Vše, co umíme, zároveň také školíme. Pavel působil 5 let ve školství, tak s tím má trochu zkušenost. Školíme celé firmy i jednotlivce a vedle copywritingu seznamujeme klienty také se zásadami obsahového marketingu a komunikace na sociálních sítích, facebookovou reklamou a dalšími tématy. Že naše andragogická činnost má pro klienty reálný přínos, dokládá třeba Martin Pešek z Radia Dixie.

Konzultace

Ke všem tématům z naší branže samozřejmě poskytujeme také konzultace. Mohou mít podobu e-mailu, telefonního hovoru či osobní schůzky. V posledních dvou případech si k vlastní konzultaci připočítáváme ještě čas nutný na přípravu.

Video

Video je hodně důležitý druh internetového obsahu a my v něm vidíme budoucnost. Rádi píšeme scénáře a texty webových videí a snad ještě raději se podílíme na jejich produkci. Máme několik partnerů, kteří se zabývají tvorbou různých druhů videí, a s jejich pomocí vám uděláme video, jaké budete chtít.

Písně

Tuhle službu si sem propašoval Pavel, i když jsme mu to všichni ostatní rozmlouvali. Pavel se totiž nedávno účastnil výběrového řízení na reklamní píseň pro jednu nadnárodní společnost, v němž sice uspěl, ale nakonec nezbyl rozpočet na realizaci nahrávky a tvorbu klipu (jinými slovy neuspěl). Pavla to ale tak nažhavilo, že se rozhodl, že bude reklamní písně dál nabízet. Tak toho využijte, dokud platí zaváděcí ceny (a dřív, než ho někdo ze zbytku týmu zabije. Kdo to má furt poslouchat?)