Řekli o nás

    Petra Mašínová, CEO
    NEWTON Media, a. s.

    Pavel provedl kompletní copywriting nového webu NEWTON Media počínaje produktovými stránkami a konče korporátními informacemi. Podílel se také na tvorbě firemního sloganu a přípravě produktových listů pro print. Odvedl naprosto profesionální práci, s níž je náš tým velice spokojený.

    Jiří Cudlín, Head of Marketing
    NAR Marketing (PROEbiz)

    Spolupráce mezi námi a Pavlem je dlouhodobá, vícevrstevnatá a myslím, že pro obě strany velmi příjemná. Náš e-aukční software PROEbiz je zdaleka nejrozšířenějším produktem svého druhu nejen v České republice, ale vůbec v prostoru střední Evropy. Využívají ho ty největší společnosti na trhu jako Plzeňský Prazdroj nebo RWE. Proto potřebujeme, aby také naše online marketingové aktivity odpovídaly současným standardům. V Pavlovi jsme našli člověka, který se na marketing dokáže podívat v souvislostech, umí uvažovat strategicky a dohlédne za hranice naší české kotlinky. Nebojí se nám říct, co bychom měli dělat jinak, spoustu věcí pro nás dokáže realizovat sám se svým týmem, pro jiné nám pomůže sehnat dodavatele.

    Nicméně aby to nevypadalo, že Pavel jen radí, shání, konzultuje... Nemělo by zapadnout, že především umí výborně psát a myslí mu to nejen strategicky, ale taky kreativně. Navrhl a otextoval pro nás několik mikrostránek, provedl facelift textů na několika našich webech, z nichž tomu nejdůležitějšímu (proebiz.com) meziročně stoupla organická návštěvnost z Googlu o 100 %. Vedl PR kampaň na podporu mezinárodní konference eBF 2014, spravoval pro nás několik úspěšných facebookových kampaní. Za necelý rok jeho péče o naši facebookovou stránku se z víceméně polomrtvého kanálu stala životaschopná platforma, například jen počet fanoušků se zvedl téměř desetinásobně. V současné době s námi Pavel připravuje novou online marketingovou strategii na několik let dopředu a pracuje s námi na nové podobě webu proebiz.com.

    Filip Pokorný, jednatel společnosti
    Bohemia Decor Group

    Dovolte, abych Vám touto cestou poděkoval za skvěle odvedenou práci copywritera pro naši společnost Bohemia Decor. Především oceňujeme originalitu a kreativitu, díky čemuž naše prezentace rozhodně zaujme.

    Martina Taubrová, koučka
    BachovyEsence.cz, MartinaTaubrova.cz

    Je skvělé natrefit na člověka, který dělá svou práci rád, výborně a výsledný produkt odevzdá včas. Zjistíte, že s někým takovým chcete pracovat dlouhodobě a mít ho mezi lidmi, na které se můžete spolehnout. Někdy člověk nepotřebuje jen copywriting, potřebuje nápady a pomoc s jejich realizací a všechno tohle Pavel nabízí. Jsem ráda, že jsem ho našla.

    Martin Tomeš, advokát
    AK Tomeš

    Každý advokát si myslí, že je mistrem argumentu a umí používat slova a jazyk. Jo umí, ale u soudu a nebo ve smlouvě. Když jsme se ale vrhli do psaní textů na web, brzy jsme zjistili, že na rozdíl od soudu nestačí být hlavně výmluvný a exaktní. Naopak jsme zjistili, že bychom měli spíše zaujmout, informovat bez cavyků a někdy i pobavit. Zkrátka jsme zjistili, že potřebujeme někoho, jako je Pavel. Někoho, kdo nám ukáže, že texty mohou mít grády. Někoho, jehož texty jsou svěží a lehké, ale taky obsahově hutné. Hlavně však budou psány ne pro nás, ale pro naše klienty. Protože o ty jde přece na prvním místě. A tedy, kdo myslí skutečně na své klienty, píše texty u Nejlepšího copywritera.

    Petr Baudyš, jednatel společnosti
    QSL

    Na počátku naší spolupráce s Pavlem Šenkapounem stojí taková pěkná historka. V roce 2013 jsem se ocitl na golfovém turnaji pořádaném eBRÁNOU, u které tehdy Pavel pracoval, což jsem ovšem ještě nevěděl. Přemýšlel jsem v té době, zda pro svou firmu QSL nenechám udělat nový web, ale popravdě jsem byl dost na vážkách. Nebyl jsem si jist, zda to bude smysluplná investice.

    Z golfu jsem si nicméně odnesl publikaci s 20 články o internetovém marketingu, které napsali pracovníci eBRÁNY. Zaujaly mě ty, pod nimiž byl podepsán jakýsi Pavel Šenkapoun. A právě jeho texty zlomily mé pochybnosti. Pod jeho vedením následně v eBRÁNĚ vzniklo nové logo, slogan, web, účty na sociálních sítích a samozřejmě také texty. Když potom Pavel Šenkapoun z eBRÁNY odešel, pokračovala naše spolupráce i nadále. Řešíme spolu články, webové texty, online kampaně, printové materiály, strategické i praktické záležitosti. Někdy s nadsázkou říkám, že hlavní chybou Pavla Šenkapouna je, že jich není víc.

    Viktor Ornst
    iRealitka

    Pavel měl od samého začátku vstřícný postoj k inovativnímu řešení naší nové služby iRealitka.cz. Moderní pojetí textů na webu, se kterým si poradil, nás velmi mile překvapilo a pomohlo nám k nastavení vysoké úrovně samotného webu. Jeho služby budeme dále rádi využívat i doporučovat. Ještě jednou děkujeme!

    Milan Pavlíček, coach
    Milan Pavlíček

    Měl jsem velmi šťastnou ruku, když jsem si na základě doporučení vybral Pavla pro pomoc se svým webem. Pavel dokonale porozuměl podstatě mého podnikání, který pro většinu lidí představuje poněkud abstraktní záležitost. Výsledkem byly velmi čtivé, srozumitelné a zábavné texty. Hledáte-li někoho, kdo umí psát jednoduše a přitom výstižně, Pavel je jasná volba. "Jednoduchým" přitom míním to, co je na celém copywritingu ve skutečnosti to nejtěžší.

    Martin Pešek, majitel a šéfredaktor
    Radio Dixie

    Najít ty správný lidi je problém vždycky, obzvlášť když rozjíždíte nový projekt. Ještě těžší je vyhmátnout z mnohdy protichůdných názorů ten pravý a podle něj pak jet. Poslouchejte pozorně, co vám Pavel Šenkapoun říká (obzvlášť když s váma nesouhlasí), diskutujte s ním a pak ho nechte pracovat. Mně se to fakt osvědčilo a lituju jen toho, že jsem to neudělal o něco dřív. Akorát doufám, že vás nebude moc, protože potřebuju, aby měl Pavel pořád trochu času i pro Dixie.

    Jan Jedelský, jednatel společnosti
    BRNOKONTAKT

    Musím přiznat, že s Vaší spoluprací jsem velmi spokojený. Už jsem zkusil pár copywriterů (nechtěl jsem Vás zbytečně odradit od spolupráce se mnou) a nikdo se nevyrovnal Vašim kvalitám. Jednomu jsem dokonce řekl, že píše jak Horst Fuchs (teleshoppingový prodavač), odmítl se mnou nadále spolupracovat – ješita!

Reference

Kasper

Copywriting vonící dřevem. Tak by se stručně dala popsat práce pro trutnovskou firmu Kasper, která více než 20 let vyrábí dřevěné střešní konstrukce. Společnost se mimo jiné podílela na rekonstrukci lanovky na Sněžku (Stavba roku 2014) nebo o dva roky dříve získala cenu Dřevěná stavba roku za Dům v oboře.

http://kaspercz.cz/

Tree of life Bělohrad

Spa Resort Tree of Life je dceřiná společnost Lázní Bělohrad a. s. V luxusním hotelovém komplexu na kraji malebného lázeňského městečka v Podkrkonoší nabízí spojení špičkové lékařské péče a medicínské techniky se skvělou gastronomií a rekreačnímu službami. Pro zaměstnance a management jsme uspořádali školení copywritingu a obsahového marketingu.

http://www.treeoflife.cz/

Livesport.eu

LiveSport.eu je globální dvojka mezi výsledkovými weby a jedna z nejrychleji rostoucích technologických společností ve střední Evropě. Takže pro nás bylo opravdu ctí spolupracovat s ní na tvorbě pracovních inzerátů a dalších prezentačních materiálů.

http://www.livesport.eu/

Logic point

Logic point se v roce 2014 dostal mezi 50 nejrychleji rostoucích technologických společností ve střední Evropě. Její tým implementuje Microsoft Dynamics CRM ve společnostech jako ČSOB, Centrum Holdings nebo Mediatel. Pro Logic point připravujeme online strategii.

http://logicpoint.cz/

mPizza

mPizza je webová aplikace umožňující snadnou objednávku pizzy a dalších jídel online. Naším úkolem bylo dovést uživatele výživnými texty k úspěšné objednávce. Bůhvíproč nám během psaní neustále kručelo v břiše…

http://www.mpizza.cz/

Newton Media

Společnost NEWTON Media je v současnosti středoevropským lídrem v oblastech mediálních analýz a monitoringu médií. Mimo jiné disponuje nejbohatším archivem zpráv v plném znění, který sahá až do roku 1996. Pro NEWTON Media jsme otextovali většinu webu. Také jsme vytvořili copy pro jejich produktové listy a spolupracovali na vzniku brandového sloganu.

http://www.newtonmedia.cz/cs

Milan Pavlíček

Osobní kouč a terapeut Milan Pavlíček byl prvním platícím zákazníkem Nejlepšího copywritera. Kromě webového copy jsme pro Milana Pavlíčka vedli také mimořádně úspěšnou facebookovou kampaň.

http://milanpavlicek.cz/

NAR Marketing

Společnost NAR Marketing je tvůrcem nejrozšířenějšího softwaru pro správu elektronických aukcí v České republice s názvem PROebiz. Naše spolupráce s touto firmou je hluboká a dlouhodobá. Upravovali jsme produktové texty na webu PROEbiz, vytvářeli jsme koncepty, wireframy a texty pro dvě mikrostránky, textovali jsme několik středně velkých webů. Spravujeme pro ně PPC kampaně a podílíme se na tvorbě online strategie. Poskytovali jsme také PR podporu největší esourcingové konferenci v Evropě eBF. V jejím rámci Pavel mimo jiné vedl interview s manažery největších evropských firem a jedním britským univerzitním profesorem.

http://www.nar.cz

QSL

Společnost QSL pomáhá prodejcům, výrobcům a dovozcům  s managementem jakosti, legislativou, státními kontrolami, testováním zdravotní nezávadnosti výrobků i s budováním dobrých vztahů s médii a veřejností. S QSL spolupracujeme dlouhodobě a široce. Vytvořili jsme pro ni online strategii, otextovali jsme web, napsali tematické články nebo jim vedli facebookové kampaně.

http://www.qualitysl.cz/

Radio Dixie

Radio Dixie založila skupina fanoušků americké muziky, amerických aut a amerického způsobu života, která se sdružila kolem Martina Peška. S tímto projektem spolupracujeme od samotného počátku. Připravili jsme online strategii, sepsali jsme web copy a spravujeme facebookové reklamy. Pavel a Martin psali do magazínu eDixie tematické články a Martin vedl jeho redakci.

http://www.radiodixie.cz/