Reference

Řekli o nás

    Petra Mašínová, CEO
    NEWTON Media, a. s.

    Pavel provedl kompletní copywriting nového webu NEWTON Media počínaje produktovými stránkami a konče korporátními informacemi. Podílel se také na tvorbě firemního sloganu a přípravě produktových listů pro print. Odvedl naprosto profesionální práci, s níž je náš tým velice spokojený.

    Jiří Cudlín, Head of Marketing
    NAR Marketing (PROEbiz)

    Spolupráce mezi námi a Pavlem je dlouhodobá, vícevrstevnatá a myslím, že pro obě strany velmi příjemná. Náš e-aukční software PROEbiz je zdaleka nejrozšířenějším produktem svého druhu nejen v České republice, ale vůbec v prostoru střední Evropy. Využívají ho ty největší společnosti na trhu jako Plzeňský Prazdroj nebo RWE. Proto potřebujeme, aby také naše online marketingové aktivity odpovídaly současným standardům. V Pavlovi jsme našli člověka, který se na marketing dokáže podívat v souvislostech, umí uvažovat strategicky a dohlédne za hranice naší české kotlinky. Nebojí se nám říct, co bychom měli dělat jinak, spoustu věcí pro nás dokáže realizovat sám se svým týmem, pro jiné nám pomůže sehnat dodavatele.

    Nicméně aby to nevypadalo, že Pavel jen radí, shání, konzultuje... Nemělo by zapadnout, že především umí výborně psát a myslí mu to nejen strategicky, ale taky kreativně. Navrhl a otextoval pro nás několik mikrostránek, provedl facelift textů na několika našich webech, z nichž tomu nejdůležitějšímu (proebiz.com) meziročně stoupla organická návštěvnost z Googlu o 100 %. Vedl PR kampaň na podporu mezinárodní konference eBF 2014, spravoval pro nás několik úspěšných facebookových kampaní. Za necelý rok jeho péče o naši facebookovou stránku se z víceméně polomrtvého kanálu stala životaschopná platforma, například jen počet fanoušků se zvedl téměř desetinásobně. V současné době s námi Pavel připravuje novou online marketingovou strategii na několik let dopředu a pracuje s námi na nové podobě webu proebiz.com.

    Filip Pokorný, jednatel společnosti
    Bohemia Decor Group

    Dovolte, abych Vám touto cestou poděkoval za skvěle odvedenou práci copywritera pro naši společnost Bohemia Decor. Především oceňujeme originalitu a kreativitu, díky čemuž naše prezentace rozhodně zaujme.

    Martina Taubrová, koučka
    BachovyEsence.cz, MartinaTaubrova.cz

    Je skvělé natrefit na člověka, který dělá svou práci rád, výborně a výsledný produkt odevzdá včas. Zjistíte, že s někým takovým chcete pracovat dlouhodobě a mít ho mezi lidmi, na které se můžete spolehnout. Někdy člověk nepotřebuje jen copywriting, potřebuje nápady a pomoc s jejich realizací a všechno tohle Pavel nabízí. Jsem ráda, že jsem ho našla.

    Martin Tomeš, advokát
    AK Tomeš

    Každý advokát si myslí, že je mistrem argumentu a umí používat slova a jazyk. Jo umí, ale u soudu a nebo ve smlouvě. Když jsme se ale vrhli do psaní textů na web, brzy jsme zjistili, že na rozdíl od soudu nestačí být hlavně výmluvný a exaktní. Naopak jsme zjistili, že bychom měli spíše zaujmout, informovat bez cavyků a někdy i pobavit. Zkrátka jsme zjistili, že potřebujeme někoho, jako je Pavel. Někoho, kdo nám ukáže, že texty mohou mít grády. Někoho, jehož texty jsou svěží a lehké, ale taky obsahově hutné. Hlavně však budou psány ne pro nás, ale pro naše klienty. Protože o ty jde přece na prvním místě. A tedy, kdo myslí skutečně na své klienty, píše texty u Nejlepšího copywritera.

    Petr Baudyš, jednatel společnosti
    QSL

    Na počátku naší spolupráce s Pavlem Šenkapounem stojí taková pěkná historka. V roce 2013 jsem se ocitl na golfovém turnaji pořádaném eBRÁNOU, u které tehdy Pavel pracoval, což jsem ovšem ještě nevěděl. Přemýšlel jsem v té době, zda pro svou firmu QSL nenechám udělat nový web, ale popravdě jsem byl dost na vážkách. Nebyl jsem si jist, zda to bude smysluplná investice.

    Z golfu jsem si nicméně odnesl publikaci s 20 články o internetovém marketingu, které napsali pracovníci eBRÁNY. Zaujaly mě ty, pod nimiž byl podepsán jakýsi Pavel Šenkapoun. A právě jeho texty zlomily mé pochybnosti. Pod jeho vedením následně v eBRÁNĚ vzniklo nové logo, slogan, web, účty na sociálních sítích a samozřejmě také texty. Když potom Pavel Šenkapoun z eBRÁNY odešel, pokračovala naše spolupráce i nadále. Řešíme spolu články, webové texty, online kampaně, printové materiály, strategické i praktické záležitosti. Někdy s nadsázkou říkám, že hlavní chybou Pavla Šenkapouna je, že jich není víc.

    Viktor Ornst
    iRealitka

    Pavel měl od samého začátku vstřícný postoj k inovativnímu řešení naší nové služby iRealitka.cz. Moderní pojetí textů na webu, se kterým si poradil, nás velmi mile překvapilo a pomohlo nám k nastavení vysoké úrovně samotného webu. Jeho služby budeme dále rádi využívat i doporučovat. Ještě jednou děkujeme!

    Milan Pavlíček, coach
    Milan Pavlíček

    Měl jsem velmi šťastnou ruku, když jsem si na základě doporučení vybral Pavla pro pomoc se svým webem. Pavel dokonale porozuměl podstatě mého podnikání, který pro většinu lidí představuje poněkud abstraktní záležitost. Výsledkem byly velmi čtivé, srozumitelné a zábavné texty. Hledáte-li někoho, kdo umí psát jednoduše a přitom výstižně, Pavel je jasná volba. "Jednoduchým" přitom míním to, co je na celém copywritingu ve skutečnosti to nejtěžší.

    Martin Pešek, majitel a šéfredaktor
    Radio Dixie

    Najít ty správný lidi je problém vždycky, obzvlášť když rozjíždíte nový projekt. Ještě těžší je vyhmátnout z mnohdy protichůdných názorů ten pravý a podle něj pak jet. Poslouchejte pozorně, co vám Pavel Šenkapoun říká (obzvlášť když s váma nesouhlasí), diskutujte s ním a pak ho nechte pracovat. Mně se to fakt osvědčilo a lituju jen toho, že jsem to neudělal o něco dřív. Akorát doufám, že vás nebude moc, protože potřebuju, aby měl Pavel pořád trochu času i pro Dixie.

    Jan Jedelský, jednatel společnosti
    BRNOKONTAKT

    Musím přiznat, že s Vaší spoluprací jsem velmi spokojený. Už jsem zkusil pár copywriterů (nechtěl jsem Vás zbytečně odradit od spolupráce se mnou) a nikdo se nevyrovnal Vašim kvalitám. Jednomu jsem dokonce řekl, že píše jak Horst Fuchs (teleshoppingový prodavač), odmítl se mnou nadále spolupracovat – ješita!

Reference

Air Area

Air Area je jeden z mnoha projektů, na kterém se podílí Dan Višňák. Právě u tohoto produktového webu prezentujícího německé stanové konstrukce Röder HTS začala naše spolupráce. Upravovali jsme většinu webových textů a navrhovali direct maily.

http://www.airarea.cz

Bachovy esence

Provozovatelka webu Martina Taubrová byla jedním z našich prvních klientů. Nejprve chtěla poradit, potom vést facebookovou kampaň (která jí posléze přinesla tisíce fanoušků), nakonec navrhnout a otextovat celý web.

http://www.bachovyesence.cz

Martin Taubrová

Martina Taubrová není jen jedním z mála registrovaných terapeutů Bachovy terapie v ČR, ale také osobní koučkou. A když se nám osvědčila spolupráce na webu Bachovy esence, pustili jsme se i do jejího koučinkového webu.

http://martinataubrova.cz

Bohemia Decor

Bohemia Decor je pražská společnost specializující se na luxusní interiérové dekorace. Kompletní copywriting webu se dělal se zřetelem ke specifické povaze služeb i klientely. S firmou spolupracujeme dlouhodobě a v tuto chvíli vymýšlíme komunikační a obsahovou strategii pro navazující projekty.

http://www.bohemiadecor.cz

CannyApp

CannyApp představuje jeden z projektů Karla Bučka. Je to aplikace pro živnostníky a drobné podnikatele integrující řadu užitečných funkcí. Tady jsme navrhovali kreativní koncept webu, psali texty a podíleli se na PPC inzerci. S Karlem spolupracujeme dlouhodobě, a to i na dalších projektech.

http://www.cannyapp.cz

Graweb

Graweb je kreativní agentura z jihu Moravy, se kterou spolupracujeme dlouhodobě. Mimo jiné jsme se podíleli na tvorbě jejich webového claimu a vůbec textaci celého webu. Sepsali jsme pro ně také zápis do katalogu EDB.

http://www.graweb.com

U Nováků

Někdy může být motorem naší práce láska k dobrému vínu. Tak tomu bylo v případě copywritingu pro Penzion U Nováků. A i když Pavel, který texty psal, je Čech jak poleno, během jejich tvorby se alespoň ve své imaginaci na chvíli stal hrdým občanem moravského státu Kraví hora.

http://www.penzionsklep.cz

Inzet

Inzet je velká společnost s mezinárodní působností, která se například podílela na realizaci ČOV Hlavního města Prahy. Klade důraz na šetrný přístup k životnímu prostředí či úspory energií, a to především ve vodárenském odvětví. Připravili jsme pro ně copywriting většiny webu.

http://inzet.cz/

iRealitka

iRealitka.cz je hodně zajímavý projekt. Viktor Ornst a jeho spolupracovníci vzali  své bohaté zkušenosti z oblasti realit a přenesli je na internet. A tak vznikla první internetová realitní kancelář v ČR. Pro iRealitku jsme psali velké množství webových textů, vytvářeli scénář videa, textovali e-maily a poskytovali nepřetržitý poradenský servis.

http://www.irealitka.cz

Aleš Kalina

Aleš Kalina patří asi k nejznámějším českým životním koučům. Někdejšího finančního ředitele Microsoftu pro střední Evropu proslavila metoda emočních rovnic. A právě nový text pro stránku „Emoční rovnice“ jsme připravovali a dále jsme pomáhali s textací e-mailngu.

http://emocnirovnice.ales-kalina.cz