Ceník copywritingu

Copywriting, co je copywriting? Muška jenom zlatá? A kolik vlastně stojí? Dobrá otázka. Cena copywritingu je totiž jedno velké mystérium. U někoho se počítá v řádech stokorun, u jiného v desetitisících. Někdo ji stanovuje na základě hodinové sazby, někdo podle počtu normostran (NS, 1800 znaků včetně mezer). Cena copywritingu je také tématem jednoho z našich článků. A kolik to teda, abychom nechodili kolem horké kaše, stojí u nás?

Kolik vás bude stát jedna webová stránka (URL)?

Právě tuhle otázku zákazníci kladou nejčastěji. A právě na tu neexistuje žádná jednoduchá odpověď. Naše základní sazba je 3 000 Kč bez DPH za normostranu. Ale při stanovování ceny copywritingu konkrétní webové stránky pak záleží na ohromné spoustě věcí. Na délce stránky, na podobě podkladů, na tématu, konkurenci… Jedna webová stránka (jedna URL) tedy může stát od 1 000 do 15 000 Kč (textovali jsme stránku, která měla 5 normostran). V každém případě čím rozsáhlejší projekt a dlouhodobější spolupráce s klientem, k tím nižší ceně se dokážeme dostat, neboť tím víc pronikáme do dané problematiky. Proto také cenu každého projektu naceňujeme vždy striktně individuálně.

Cena grafických prací

Jde o práce, které pro nás dělá náš dvorní grafik David Kučera. Také jejich konkrétní cenu vám vyčíslíme vždy individuálně na základě hodinové sazby 1 000 Kč / hod. bez DPH.

Ceny dalších služeb

Další ceny opět vycházejí z náročnosti konkrétních úkolů. Facebooková kampaň vyjde zpravidla na několik tisíc, scénář videa lze napsat od 5 tisíc výš, slogan od 10 000 Kč, opravdu kvalitní strategii od 50 000 Kč. Dobré logo se dá udělat i za 20 000 Kč, hodně jednoduché video teoreticky taky. Všechny služby nicméně vždycky naceňujeme individuálně poté, co se seznámíme se zakázkou. Jo, a zaváděcí cena za píseň (originální text a melodii) je 15 000 Kč.